Vuiffuiv 04

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Zeg Niek.. Wat dacht je van een leesbrilletje [:P] Dat is de meest besproken opmerking van deze topic denk ik..

Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• tomv
      • Jun 2003
      • 331

Toch ff reageren:
      die manfrotto's is al genoeg over gezegd;
      lampen in truss richten geeft een heel ander effect, wij hangen ze altijd vanbuiten, meer effect door weerkaatsing van alu.

Digitale camera heb ik nog niet zo lang. Heb nog geen tijd gehad om daar eens echt mee te spelen. Persoonlijk vind ik de foto's goed genoeg [:I]
      Tom

Comment

• driesmees
        • Apr 2003
        • 1076

met hoeveel gewicht belastje die manfrotto's?
        [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Harmen
          • Sep 2003
          • 379

vind die manfrotto's niet enorm storend, het is een leuk ontwerp als dat niet anders gaat dan met die statieven vooruit..
          maare even wat anders, hoe beviel de console??

Comment

• tomv
            • Jun 2003
            • 331

Die console bevalt prima. Ik werk er nog maar een maand of 2-3 mee. (Is eerste tafel waar ik echt mee werk)
            Tis wel een tafel die al wat ouder is, wat langzamer, maar bij een show van dit formaat merk je daar niks van.
            Snel te programmeren, gemakkelijke effecten te maken, noem maar op. En vooral snel te leren

De belasting van de statieven weet ikzelf niet. Hou ik mij niet mee bezig,
            ff zelf rekenen, 1 4-lite,1 SL250, 6m artilan. that's all
            Tom

Comment

• driesmees
              • Apr 2003
              • 1076

hoeveel kan zo'n manfrotto nu ook weer hebben?
              [CENTER] [/CENTER]

Comment

• LJ Tom
                • Nov 2003
                • 202

citaat:Geplaatst door driesmees

hoeveel kan zo'n manfrotto nu ook weer hebben?
                Ligt een een beetje aan het type, maar de "standaard" (087) die je vaak ziet opduiken is een kleine 30kg te belasten als ik me niet vergis..

citaat:die manfrotto's is al genoeg over gezegd;
                Toch nog even een vraag hierover: Hoe hebben jullie de manfrotto laten kloppelen aan de truss? Een spigot met een clamp op zeker, maar hoe hebben jullie het probleem, dat de truss onder een hoek staat tov de statieven opgelost?
                Groeten

Tom Venken

Comment

• djlaakie
                  • Sep 2004
                  • 130

Maar er staat [u]4000</u> man moet dan niet [u]400</u> zijn?

Comment

• DJ.T
                    • Nov 2002
                    • 1502

Het ziet er wel wat drukker uit dan 400 man hoor.
                    400 man in een zaaltje is toch een ander gezicht dacht ik zo.
                    We're ready to party, are you?

Comment

• tomv
                      • Jun 2003
                      • 331

Nogmaals: 'volgens organisatie 4000 man'. (foto's zijn genomen aan het begin en het einde van de avond, en er stonden nog een heel deel volk buiten in de kou [?])

Die manfrotto's hebben we schuin gezet. Die van ons kunnen we stuk kantellen. De hoek tussen de artilan en het statief is wel geen 90°. Deze is wat groter, maar door de clamp's wat minder vast te draaien spande zich dat vanzelf op. [^] Kon geen kant meer op.
                      duidelijk genoeg??
                      Tom

Comment

• rinus bakker
                        • Mar 2002
                        • 5429

De foto's zijn fraai,
                        dus resteren mij drie vraagjes:
                        1) waarom de ophangpunten voor de takels niet in de knopen van de spanten aangebracht [?]
                        2) wat was de puntlast op het midden van die vierkante truss - daar waar die 4 spokes eronder samenkomen [?]
                        (op een van de foto's lijkt ie nogal door te buigen)
                        3) hoeveel gewicht rustte er op die vier statieven op de buhnerand [?]
                        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• tomv
                          • Jun 2003
                          • 331

citaat:
                          waarom de ophangpunten voor de takels niet in de knopen van de spanten aangebracht
                          Knopen van spanten? Ben niet echt thuis in die termen [:I]

citaat:wat was de puntlast op het midden van die vierkante truss
                          hoeveel gewicht rustte er op die vier statieven op de buhnerand
                          Eerlijk gezegd kan ik hier niks over zeggen.
                          Enige wat ik weet is dat die vierkante truss S-36 was van prolyte.
                          En dat eronder 4x 1 SL250 (12kg) en 1 4-lite hing en 6m artilan.
                          Tom

Comment

• Upgrading your system
                            • May 2003
                            • 1684

citaat:Eerlijk gezegd kan ik hier niks over zeggen.
                            Enige wat ik weet is dat die vierkante truss S-36 was van prolyte.
                            En dat eronder 4x 1 SL250 (12kg) en 1 4-lite hing en 6m artilan.
                            Ik hoop dat ik hieruit mag opmaken dat jij niet de rigging hebt gedaan?? want ik zou het een kwalijke zaak vinden als je hier geen berekeningen voor hebt gemaakt.

Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• driesmees
                              • Apr 2003
                              • 1076

dat kan je daaruit opmaken, naar wat ik heb begrepen tijdens een chat met tom, is dat een collega (ook een tom) alles heeft getekend en dus ook berekend neem ik aan...
                              [CENTER] [/CENTER]

Comment

• tomv
                                • Jun 2003
                                • 331

@ UYS:
                                Idd. ik heb de rigging niet gedaan hier.
                                Andere tom (lekker gemakkelijk [^]) die heeft dit ontworpen en de baas heeft de rigging goedgekeurd.
                                Tom

Comment

Working...