BTV Showequipment bedrijfsevent

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Amati
    • Nov 2001
    • 100

Jaja, alles is verdeeld over verschillende mensen. Maarten hebben wij vandaag ingeseind dat die een dezer dagen met een licht-lijstje moet komen. Ging die doen.
    Het riggen was ook weer in handen van een collega. Dus de exacte tentenspecificaties moet ik even navragen. Wat ik wel weet is dat meneer tent er elke dag bij is geweest. Dat wilde het organisatiebureau. Alles is dus in direct ovelreg geweest.

Wat ik wel weet is dat het wel allemaal gesteeld was. Ik heb nl het dak leeg moeten trekken met de genie dus ik heb tot vervelens toe steels moeten verwijderen. Over de gordingen en aan alle spots.

En waarom ik geen AmatiBTV heet?! Omdat Amati er eerder was dan BTV bij Amati! :-)

Hoe we die trussen hebben gedaan?! Veel VMB's! En de rechtopstaande met base-plates!

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4516

Hebben jullie nog de straps van je danseressenjurkjes gecontroleerd? Dat soort ophangingen dienen 100% geinspecteerd te zijn.

"Dat soort belangrijk werk besteed je niet uit!" "Als het mis gaat hoor je er verantwoordelijk voor te zijn...eh..ben je verantw" en nog wat meer van die dingen... []
      lekker belangrijk!

Comment

• maartenBTV
        • Dec 2002
        • 56

hai allemaal hier een licht lijstje ik hoop dat ik alles heb opgeschreven wat er hing of stond kwa licht.
        1x avolites pearl 2004
        8x2kw voor frontlicht on stage gevlogen in het dak.
        10x4 multie par balk aan zaal licht verpreid over de 3 tenten.
        20x par56 a 300 watt los met g-haak
        100x par 36 voor het buffet
        16x Mmac 300.
        12x Mmac 250.
        8x2 blinderset 625watt per par30(echt een puist licht wat eruit komt)
        6x Mpro 400 recht opstaand tegen trus aan.
        300m trus als het niet meer was en veel hoektruss
        ik vond het echt een hele mooie klus er was keihard gewerkt door iedereen ik vond het ook erg jammer dat ik het zelf niey
        150m aan aluminium buis
        3x2m doorsnede ronde aluminiumbuis gevlogen met doekje erin.
        bekabeling 220v16A kabel 32A kabel 63A kabel zo'n 2a3 kilometer mischien wel 4 kilometer in combinatie met wat paddo's.

ik vond het jammer dat ik er zelf niet was want iedereen had zo hard gewerkt om het mooi te maken, helaas was ik verhinderd en moest ik naar antwerpen voor een theatershow het liefst was ik er zelf bij gebleven en de vette lasershow te kunnnen zien.
        doe mij maar EV OLE OLE

Comment

• Amati
          • Nov 2001
          • 100

citaat:Geplaatst door showband
          "Dat soort belangrijk werk besteed je niet uit!" "Als het mis gaat hoor je er verantwoordelijk voor te zijn...eh..ben je verantw" en nog wat meer van die dingen... []
          Uitbesteed was het ook niet. Het zit allemaal bij BTV. Alleen is het riggen over gelaten aan de man met de diploma's hiervoor. Lijkt me logisch...
          Groeten,

Comment

• DjJeroen
            • Oct 2000
            • 288

Het ziet er zeker goed uit, leuk lichtontwerp ook! Zal aardig bewerkelijk geweest zijn met die trusjes op verschillende hoogte's !
            Hoe waren die truss-staanders op het podium gesafed?

Comment

• oversound
              • Dec 2003
              • 218

Mag ik vragen wat voor lasers er gebruikt werden?
              Zie het niet in je lijstje staan namelijk
              Avast bedankt,
              Emiel
              Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• eddy56
                • Mar 2004
                • 102

Ziet er goed uit mijn complimenten,

maar ik vind die vierkant van truss om de regie heen een beetje overdreven.

Greetz Eddy
                Apogee, i\'m loving it!

Comment

• movinghead
                  • Aug 2001
                  • 559

citaat:Geplaatst door movinghead

Ziet er erg goed uit. Wie deed het laserwerk?
                  [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• Amati
                    • Nov 2001
                    • 100

Het laserwerk werd gedaan door DTL www.dtl-laser.nl

De tent was van Ter Haar. www.partyverhuurterhaar.nl

Voor de rigging: De maximale last per spant en tussenspant was 50 kg.

Omdat dit redelijk weinig is alleen frontlicht en 2 losse macjes voor zaal- en kleurtje over het doek in het plafond gehangen.

Hoezo die truss om de regie overdreven, dit geeft juist een mooi effect. Anders krijg je weer dat rommelige idee dat de regie los tegen elkaar aan gezet is. Nu is het netjes afgebakend en geen last van mensen die om je heen dartelen. De tent ging nl zeer vol.

Groeten,

Comment

• eddy56
                      • Mar 2004
                      • 102

Naar mijn mening Amati, hoort het bij een bedrijffeest op de achtergrond, en dus zo klein mogelijk.

nu neem je 2 tot 3 keer zoveel ruimte in beslag. maar voor de rest echt geen boe woorden hoor. mooi zwart afgerockt en iedereen zelf int zwart of in pak. pcies zoals het hoort. vind het gewoon zo opvallen. snapje?

Greetz Eddy
                      Apogee, i\'m loving it!

Comment

• rinus bakker
                        • Mar 2002
                        • 5429

citaat:Geplaatst door Amati
                        Voor de rigging: De maximale last (1)per spant en (2)tussenspant was 50 kg.
                        Lijkt me (1) redelijk weinig en (2) redelijk veel....
                        Heb je de maatvoeringen van die tent, spanten en gordingen?
                        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• ralph
                          Banned
                          • Aug 2000
                          • 2649

Mooie plaatjes van het licht!
                          die FOH postitie was niet echt subtiel aangepakt, beetje backdrop over die truss had het al wat chiquer gemaakt, maar dat is wat mij betreft gelul in de marge...
                          mooie fotoos!

Comment

• kokkie
                            • Nov 2003
                            • 1166

citaat:Geplaatst door rinus bakker

citaat:Geplaatst door Amati
                            Voor de rigging: De maximale last (1)per spant en (2)tussenspant was 50 kg.
                            Lijkt me (1) redelijk weinig en (2) redelijk veel....
                            Heb je de maatvoeringen van die tent, spanten en gordingen?
                            Dit is al meer als dat je in een 'De Boer' aluhal mag hangen. Daar krijg je namelijk helemaal geen waardes van. Dat ze wel wat kunnen hebben heb ik bewijzen van. Toen het Efteling theater nog in een tent zat zag je die helemaal doorhangen van het gewicht aan licht en geluid wat erin hing (Focus), maar ik heb ook de jongens van de Boer weleens zo'n betonblok, wat ze normaal gebruiken als ballast, zien gebruiken omdat het tentspant net niet onder de brug pastte waar hij dus wel moest staan.
                            Over het riggen in tenten, firma de Boer heeft van die mooie klemmen die in het alu profiel van de spanten valt. Daar staat 250kg ingeslagen, maar ik vraag me altijd af of het profieltje in het spant dat wel houd. Volgens mij is de beste manier een spanset met WLL 250kg door zo'n gat in het spant te wurmen waar ze ook de bouten insteken. Er zijn namelijk altijd een aantal van die gaten over.
                            Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• MGA
                              • Jul 2004
                              • 16

Heren, mij complimenten.
                              ziet er superstrak uit.

M.VR.Gr.
                              Marco

Comment

• Niek...
                                • Nov 2001
                                • 1094

Ziet er netjes uit!

'k Vind alleen de trussconstructie over het buffet te overdadig. Er wordt geprobeerd dat buffet zo sfeervol mogelijk te plaatsen, en dan wordt dat overstelpt door vele meters aluminium (niet echt smakelijk, ook niet qua kleuren!). Daarnaast is het natuurlijk ook een érg dure vorm van belichting.

Maar goed: misschien was het wel een specifieke wens van de klant. Verder complimenten.

<b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

Working...