Piggy Farm

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wysirik
    • Feb 2002
    • 97

citaat:Geplaatst door AJB

Joh Rik,

Nu heb ik je die tekening zien inkloppenin wysiwyg... Misschien nog renders ?... Blijf zeuren; op de tenfeet site staan ook nog weinig nieuwe renders... Lang-leve de pre-productie; please show us !
    Yo Arvit,

Meer info volgt snel omtrent de windstilte op onze website. Things they're changing. Patience my friend!!!

Voor Wyg duurt het nogal even voordat 400+ yoke-spots (en de rest) gerenderd zijn . Laat staan in een MSD, etc. Ook al heb je een renderfarm!
    'Inkloppen'van wyg tekening met alle rompslomp (3d Arena, decor, geluid, buhne) duurt wel even. Die renders die we hebben van Froger, Borsato, Lowlands,etc. zijn nu nog voor ons eigen promotioneel gebruik, voordat ik ze los laat op onze site.

grt'n

Rik

Comment

• Wysirik
      • Feb 2002
      • 97

Tijdens de grandMA certification training in Paderborn Duitsland, had ik de screensaver bitmap van de grandMA vervangen door het FPS logo wat als gobo op de hard-disk van de grandMA stond!
      Toen eenmaal de screensaver in aktie kwam riepen we tegen de mannen van MA dat we een bug hadden gevonden!!!
      Grap werd erg gewaardeerd door de MA mensen.

p.s.

de monitortafel links was alleen voor Rene Froger zijn oortjes. Peter Hoksebergen ( PAS Audio) doet dat al jaren!

grt'n

Rik

Comment

• Thomas
        • Apr 2001
        • 49

Om precies te zijn,
        van links naar rechts:
        een midas H 2000 voor de oren van rene
        een midas XL4 voor het front van de froger show
        een digico d5 voor het front van het voorprogramma en de tros show
        een yamaha dm2000 voor in ears van het voorprogramma
        een midas H3000 en een XL 4 voor de monitors en oortjes van de band van froger

Comment

• stijnbe
          • Oct 2003
          • 33

Zijn er soms nog foto's mss meer van het geluid. Ziet er echt machtig uit!!!

greetz stijnbe[8D]

Comment

Working...