Illigal time format error (o.a. 1119)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mathijs
    Moderator
    • Aug 2002
    • 1353

Illigal time format error (o.a. 1119)

sinds enige tijd heb ik op mijn G4 osX draaien. Ik heb daar alleen een heel groot probleem mee.

Ik krijg bij al mijn audio software (o.a. protools en Logic audio 6, allebij legaal).
    een klok error. Bij protools heet dit een "1119 error" en bij Logic een "illigal time format error"

Mijn klok loopt prima. en hij staat gewoon op dag-maand-jaar.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Ik heb namelijk echt geen enkel idee meer.
    Alvast bedankt.
  • pro`d`user
    • Jun 2002
    • 534

Gokje:

Bitrate niet zelfde ingesteld als met je hardware?
    Iets in de richting dat iets niet hetzelfde is ingesteld op hardware als in software.
    Barry K.
    Wij werken met EV ole ole
    In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• Mathijs
      Moderator
      • Aug 2002
      • 1353

Nope. Niet het geval.

het is echt bij opstart. Direct krijg je deze error.

Comment

• MatthiasB
        • May 2003
        • 674

Mathijs ik heb nog wat opzoek werk proberen doen, zoals beloofd. maar zit sinds gisteren met 2 moederborden die spontaan dienst weigerden. Vandaar heb ik enkel nog men Ibook en kan ik dus nioet overal zitten surfen.

Als men boeltje lopend is zal ik verder kijken.

Sorry he
        NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

citaat:Geplaatst door Mathijs

sinds enige tijd heb ik op mijn G4 osX draaien. Ik heb daar alleen een heel groot probleem mee.

Ik krijg bij al mijn audio software (o.a. protools en Logic audio 6, allebij legaal).
          een klok error. Bij protools heet dit een "1119 error" en bij Logic een "illigal time format error"

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Ik heb namelijk echt geen enkel idee meer.
          Alvast bedankt.
          Eh, klinkt toch als een Wordclock probleem, dat heeft niets te maken met je datuminstelling en dergelijke, maar wel alles met de synchronisatie van je systeem. Staan de samplerates van al je systeemonderdelen zeker weten op dezelfde waarde? Heb je niet meerdere systeemonderdelen als master staan of juist geeneen onderdeel als master staan?
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• pro`d`user
            • Jun 2002
            • 534

Ben je er inmiddels al uit?
            Barry K.
            Wij werken met EV ole ole
            In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• giserke
              • Nov 2003
              • 456

citaat:Geplaatst door Mathijs

Alvast bedankt.
              heb je als eens een clean install gedaan van je mac?

Comment

Working...