boss br 1180 probleem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jorisss
    • Mar 2004
    • 4

boss br 1180 probleem

hallo,
    Ik heb een redelijk nieuwe boss br 1180 gekocht (zonder handleiding stommm stomm hij was redelijk goedkoop en ik dacht de handleidng wel ff te downloaden)en nu heb ik het volgende probleem :

als ik hem aanzet geeft hij al een disc error maar daar kun je voorbij gaan door op enter te drukken .....:S
    als ik dan naar de utilities ga om bijvoorbeeld de hdd te formateren begint hij wel te formateren maar dan geeft hij steeds hdd errors zo ook als ik "song" in wil enz
    feitleijk kan ik er dus niks mee en dat is zwaar klote want ik heb er zo'n zin in wie heeft er verstand van dit aparaat en kan me ermee helpen ??
  • jorisss
    • Mar 2004
    • 4

hier joris nog even , als ik hem aan zet geeft hij een "drive error" (wat dat ook mogen betekenen want ik ben een nittwitt en dat is ook de reden waarom ik een br wil hebben omdat ze zo gebruiksvriendelijk zijn)
    groetjes
    joris

Comment

• sparky
      • Apr 2002
      • 2104

Je probleem klinkt als een vrij serieus iets (lees: defect) En het kan de goedkope prijs verklaren. Het hoeft niet zo te zijn, maar het lijkt er wel veel op.

Heb je de originele aankoopbon? Zit er nog garantie op het apparaat?
      Zo ja, dan is het simpel, naar de winkel gaan waar het apparaat gekocht is en laten fixen.

Maar ik vermoed dat als je de handleiding niet hebt, je ook de bon niet hebt... In dat geval is het denk ik verstandig om eerst zelf uit te zoeken wat er aan de hand is (mischien kan een telefoontje naar de importeur hier al uitsluitsel over geven), blijkt er meer aan de hand te zijn dan wat foute instellingen (wat ik helaas wel vermoed) dan zul je de vorige eigenaar zo ver moeten zien te krijgen dat hij het apparaat weer terugneemt en zelf op zoek gaan naar een andere, met aankoopbon en handleiding en uiteraard nadat je het apparaat gecontroleerd hebt op juiste werking...

P.S.

Ik heb een manual op I-net gevonden, maar ik weet niet of dat bedrijf ook naar Nederland wil verzenden en ook niet wat dat gaat kosten.

Shop online for Home Pianos, Stage Keyboards & Organs, Electronic Drums, and Audio & Recording equipment at Kraft Music. Bundles get you everything for one low price. Financing options available.

Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• bones2001
        • Aug 2003
        • 741

Kijk effe hier,
        staat een quick start manual in pdf en een video manual.

Heb je al gekeken of de vorige eigenaar de harddisk er niet
        uitgehaald heeft ??
        De software van het apparaat staat namelijk opgeslagen in het
        geheugen van de machine, dus deze start ook op zonder harde schijf,
        maar meer als dat zal ie niet doen... dus drive/disc error enz.

Succes Paul
        Mixen is net als schilderen.
        Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• wersi1
          • Aug 2008
          • 1

joriss

joriss het ronde batterijtje knoopcel met soldeer pootjes is zo goed als leeg en daarom geeft hij een error er moet minimaal 3,7 volt in zitten.
          groetjes John.

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

zou Joriss daar na 4 jaar zelf al niet achter gekomen zijn?
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...