installatie pc ---> versterk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alaviere
    • Feb 2004
    • 1

installatie pc ---> versterk

Goedendag, ben op zoek naar ultieme oplossing om mijn pc te versterken. Dus de voor en achter uitgang van pc naar versterk, wellicht een dolby versterker, maar ik weet niet waar ik op moet letten. Wie helpt er...[)][8]
    alvast bedankt.
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

Wil je persee voor en chter hoorbaar ge scheiden houden? Dan moet je idd een surround=versterker nemen. Anders kun je net zo goed een normale versterker nemen.
    Hoeveel mensen wil je versterker en wat voor versterker gebruik je op dit moment?

Waarschijnlijk is de beste oplossing 2 jack 3,5 => tulp-snoertjes (dus een voor achter en een voor het voorste kanaal) Als je een digitale surroundversterker hebt, kun je ook kijken of je een digitale uitgang op je geluidskaart hebt zitten (gele tulp) dat is dan veel makkelijker.

Suc6 ermee

Comment

• sparky
      • Apr 2002
      • 2104

De Ultieme manier, hoezo? Heb je een enorme berg geld en ga je Dolby 5.1 mixen?
      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

poeh, dit wordt leuk ,,

6 meyer x-10 studio-monitoren, per stuk 20.000 euri, kijk, dat gaat wel klinken.

Maar er zijn ook leuke dolby-setjes van een euro of 500 in de handel..
        heb je je dolby al opgesplitst uit je pc, of komt er spdif uit, coax, glas,
        kortom : we need information.

Comment

Working...