Hoi,
Ik heb hier een p1 166 staan die ik wil gaan gebruiken voor opname via z'n line-in, dit opnemen moet gebeuren in mp3 ( dus geen wav of wma gewoon mp3) het progje moet makkelijk te hanteren zijn dus niet ingewikkelde opties maar gewoon starten en opnemen ( wel de opties voor line-in opnemen of mic opnemen)
aangezien de het een p1 166 is en de hdd ook al niet te groot is wil ik dus een programma hebben dat ook lekker klein is.
wat ik wil hebben is:
*klein programma
*geen lastige handelingen
*direct opnemen via druk op de muisknop
*mp3 (eventueel kiezen tussen wav/mp3)
*hoge kwaliteits opnamen (160, 192 kbps)
*liefst freeware
*niet te veel recourses vreten (cpu mag niet over z'n nek gaan)
*alleen opnemen NIET afspelen (musicmatch en dergelijke vallen dus buiten de boot)
Ik heb hier een p1 166 staan die ik wil gaan gebruiken voor opname via z'n line-in, dit opnemen moet gebeuren in mp3 ( dus geen wav of wma gewoon mp3) het progje moet makkelijk te hanteren zijn dus niet ingewikkelde opties maar gewoon starten en opnemen ( wel de opties voor line-in opnemen of mic opnemen)
aangezien de het een p1 166 is en de hdd ook al niet te groot is wil ik dus een programma hebben dat ook lekker klein is.
wat ik wil hebben is:
*klein programma
*geen lastige handelingen
*direct opnemen via druk op de muisknop
*mp3 (eventueel kiezen tussen wav/mp3)
*hoge kwaliteits opnamen (160, 192 kbps)
*liefst freeware
*niet te veel recourses vreten (cpu mag niet over z'n nek gaan)
*alleen opnemen NIET afspelen (musicmatch en dergelijke vallen dus buiten de boot)

) 
Comment