Website over mijn audioprocessing FM & stream

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HansHeino
    • Jan 2004
    • 3

Website over mijn audioprocessing FM & stream

Ik heb al mijn instellingen voor latere referentie maar eens online gezet. Misschien dat jullie er wat mee kunnen? Kan ik dingen verbeteren?
    Let niet op de layout, deze heb ik gewoon simpel gehouden. Het gaat me puur om de informatie.

Deze processing gebruik ik voor webstreaming maar ook voor test FM-uitzendingen (modulator op dummy-load). de instellingen zijn 7 maanden oud en in die 7 maanden heb ik ze helemaal gefinetuned.

Je kunt ze vinden op http://www.hansheino.nl/processing [8D]
  • tomv
    • Jun 2003
    • 331

mooi, klein vraagje: schema van de modulator? is die ook ergens te vinden?

En een standaardvraag: heb je je brevet van zend-amateur?
    Niet om ff een zeikerd uit te hangen, maar op school krijg ik telecommunicatie en hier is het al vaak over zendamateuren gegaan, en wat er kan gebeuren als ze u "pakken". Gewoon uit bezorgheid zullen we het duz maar noemen.

Verder veel plezier en succes!
    Tom

Comment

• HansHeino
      • Jan 2004
      • 3

citaat:Geplaatst door tomv

mooi, klein vraagje: schema van de modulator? is die ook ergens te vinden?

En een standaardvraag: heb je je brevet van zend-amateur?
      Niet om ff een zeikerd uit te hangen, maar op school krijg ik telecommunicatie en hier is het al vaak over zendamateuren gegaan, en wat er kan gebeuren als ze u "pakken". Gewoon uit bezorgheid zullen we het duz maar noemen.

Verder veel plezier en succes!
      Een schema van de modulator heb ik niet, aangezien dit een kant en klare professionele kabelmodulator is. Het uitgangsvermogen ervan heb ik op z'n allerlaagst gezet en de antenne-uitgang op een dummy-load (kunst-antenne, een flinke weerstand van 50 Ohm) gezet. Ik kom er nèt mijn hele huis mee rond, maar buiten is het signaal alweer weg. Ik denk dus niet dat ze mij pakken
      Verder zit dat ding op een vrije evenementenfrequentie dus het zal wel loslopen. In ieder geval bedankt voor je bezorgdheid..

Comment

Working...