Koptelefoon...welke??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ibvee
    • Nov 2002
    • 714

Waarom wil jij voor radiowerk, en vooral voor het presenteren van een programma zo'n koptelefoon hebben? Hebben ze bij de omroep zelf geen koptelefoons dan? Je heb (naar mijn mening) echt niet zulke goeie koptelefoons nodig, en helemaal niet bij een lokale omroep. Je gebruikt die dingen alleen als je echt aan het presenteren bent. En wat wil je dan horen? Ik zat te denken aan: het fillertje (achtergrondmuziekje) eventueel, jezelf, en misschien iemand die met jou mee-presenteerd. En dat kan je ook heel goed doen met een simpel pioneer koptelefoontje, of een behringertje (HPM1000, adviesprijs: 17 euri, schijnt erg goed te klinken voor de prijs). Ik zou t niet zo moeilijk vinden, 119 euri of 17 euri vind ik nogal een verschil voor een avondje in de week (ga ik tenminste van uit bij een lokale omroep) en wat spraak-stukjes. Als je het hier niet mee eens ben, motiveer dan even waarom je zo'n koptelefoon wil hebben.
    De groeten => Micha

Comment

• Wokker
      • Feb 2004
      • 2

Mijn motivatie:
      Ik ben vele winkels langs geweest en allemaal kwamen ze met deze koptelefoon naar voren voor studio werk. En als ik dan toch geld uitgeef doe ik het liever gelijk goed zodat ik er thuis ook nog wat mee kan. Maar je hebt opzich wel gelijk ik moet beetj reeƫl denken !!
      Kink fm!!!!!

Comment

• Ibvee
        • Nov 2002
        • 714

Aha, iek snap! Maar volgens mij kan je dan nog steeds voor dat werk voor een wat goedkopere koptelefoon gaan, en van de rest van t geld dan gewoon een stel goeie boxen met een ampje erbij kopen, met 100 euri ben je al aardig op weg. Zoiezo omdat je met een koptelefoon thuis eigenlijk de hele tijd aan een draadje vast zit.
        De groeten => Micha

Comment

Working...