Beginnende Producer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DDamsma
    • Nov 2002
    • 18

Beginnende Producer

HeY,

Ik ben al een tijdje bezig met het mixen van plaatjes... Maar nu wil ik een volgende stap ondergaan, want ik wil gaan beginnen met produceren van muziek (Hardstyle, Hard-House). Maar daar heb je natuurlijk ook de nodige spulletjes voor nodig. Ik ben beginnend en wil dus graag beginnend materiaal hebben. Weet iemand iets handigs om mee te beginnen??

Wat ik al heb staan...
    2x Omnitronic DD-3250
    1x Dateq XTC
    2x JBL 250 watt
    1x Samson versterker (2x350)
    1x Pentium 3
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

Aan een gewone DJ-set heb je niet genoeg...

Een paar dingen die je nodig kan hebben zijn een keyboard, een pc met muzieknotatiesoftware (altijd handig), een sampler, ...

Dat zijn een paar dingen die ik zo snel kan bedenken, ben alleen zelf geen producer, dus kan niet echt uit ervaring spreken.

Comment

• splash
      • Aug 2002
      • 342

Voor het producen van hardstyle en hardhouse kan je mischien ff rondkijken op het forum van www.clubcharts.nl
      Daar zitten meer mensen die zich daar mee bezig houden

Comment

• DDamsma
        • Nov 2002
        • 18

Ik wist al dat je aan een DJ-setup niet genoeg had. Ik zit inderdaad aan een sampler ofzo te denken... Bedankt voor de tips ik ga naar het andere forum...

(mag een slotje op)

Groetjes...

Comment

• B-Rental
          • Sep 2003
          • 76

Een groovebox is misschien een leuk speeltje voor je.
          En ze zij hele maal niet zo prijzig de yamaha heb je voor een paar 100 euro.
          Zou zeggen begin daar eens mee.
          En als je een beginner bent en je wilt met software gaan werken begin dan met fruityloops.
          Ideaal voor een beginner.
          ]

Comment

Working...