HD Recorder

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Heb hier een Korg 1600mk2 staan,

Echte een fantastisch ding, compact en een brander erin alleen geen RM HD maar die zou ik er echt niet in willen hebben veel te kwetsbaar. ik geef wel een cdtje mee
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• joe
      • Jan 2003
      • 446

Ik heb zelf die fostex D2424LV, ben er erg blij mee, vooral die AB vind ik geweldig, je legt je AB gewoon op je mixer en kan hem dus erg goed in de gaten houden.
      Doe je niet zo gauw met een 19" rack + als je dat toch voor je neus zet dan maakt hij nog altijd herrie[}]

Even een vraagje verder. Die fostex vergeleken een tascam, ik weet dat je veel meer met een tascam kan dan die fostex, maar wat ik veeeel belangrijker vind om te weten is::: klinkt hij ook beter[?][?]

Groeten,
      Marco

Comment

• giserke
        • Nov 2003
        • 456

Ik heb thuis de ALESIS HR24 met een soundcraft Ghost LE mixer ik moet zeggen dat die niet slechter klinkt dan onze nieuwe tascam in de studio. Ik denk dat die fostex van dezelfde kwaliteit is.
        Ik denk dat die tascam zeker 1000euro te duur is voor wat het is.

PS: Met een recording mixer zoals mijn Ghost kun je je mixer ook bedienen maar dan moet je een midi kabeltje gebruiken tussen uw mixer en uw recorder

Comment

Working...