Ik hoop dat dit het goede forum hiervoor is. Ik wil een Audio & Video signaal over een afstand van +/- 800 m verzenden . Heeft iemand een tip voor mij welke transmitter & receiver ik daarvoor kan gebruiken ? en waar ik deze kan bemachtigen ? prijs ?
Audio/Video Link
Collapse
X
-
Het probleem is is dat je voor die afstand een flinke uplink zender moet hebben. Hiervoor moet je sowieso een vergunning aanvragen. Een tijd geleden hebben wij (RTV-Utrecht) een uplink van de Domtoren naar ons pand gehad. vergunning heeft 2 maanden geduurd.
Als je nog interesse hebt zal ik eens aan mijn colega vragen waar wij die apparatuur hebben gehuurd. Een ding is zeker: het was duur.Comment
-
Juist daarom heb ik die link nodig !!! THNX maar ik denk dat ik al wat gevonden heb , is geen super kwaliteit maar we zullen zien..
suggesties zijn nog steeds welkom natuurlijk.
dit met een externe antenna moet voldoen hoop ikStel niet uit tot morgen , wat je vandaag iemand anders kunt laten doen.Comment
-
Dat zijn van die goedkope AV setjes die je ook in de Benelux kan kopen. Ik vertrouw die dingen slechts tot 100m "vrij zicht" en dan zit er al een serieus ruisaandeel op. Dat zij met een richtantenne tot 8km ruisvrij zouden gaan zou mij dik verbazen... vermoedelijk heb je met een richtantenne van 19dB op 3 km hetzelfde effect als met de gewone antenne op 100m: dus beeld met veel ruis.
Dit is een schatting... misschien is het klimaat in Griekenland veel beter voor radiosignalen..[
]
Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
Yo !
Alles werkt super !! we hebben gewoon de producten van de bovenstaande link gebruikt .
En eerlijk waar het werkt super goed .. (had mijn twijfels in het begin ) heb er al 2 systemen compleet met ext antennes bij besteld
Stel niet uit tot morgen , wat je vandaag iemand anders kunt laten doen.Comment

: veel goedkoper

Comment