Usb --> Xlr

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

    #31
    Rode, bijvoorbeeld. (NT3, M3)
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

    Comment

    • ticovdlaan
      • May 2012
      • 28

      #32
      Originally posted by stainz
      Ik heb de Lexicon alpha hier ook staan is zeker een heel fijne interface (zeker voor dat geld!) enige is dat je geen phantoom voeding hebt voor het geval je in de toekomst een condensatormicrofoon wilt gebruiken die zelf geen batterij heeft.
      Oke, ik kijk nog héél even verder voor de zekerheid, maar ik denk dat het de Lexicon alpha wordt!

      Comment

      • daviddewaard
        • Mar 2008
        • 627

        #33
        Originally posted by ticovdlaan
        Oke, ik kijk nog héél even verder voor de zekerheid, maar ik denk dat het de Lexicon alpha wordt!
        Zou als ik jou was voor de Lambda of Omega gaan deze hebben wel phantoom voeding!
        verder deze serie geluidskaarten is erg goed, heb zelf al een paar jaar de omega en deze bevalt nog steeds goed
        A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

        Comment

        • ticovdlaan
          • May 2012
          • 28

          #34
          Originally posted by daviddewaard
          Zou als ik jou was voor de Lambda of Omega gaan deze hebben wel phantoom voeding!
          verder deze serie geluidskaarten is erg goed, heb zelf al een paar jaar de omega en deze bevalt nog steeds goed
          mag ik vragen wat het nut van phantoom voeding is?

          Comment

          • daviddewaard
            • Mar 2008
            • 627

            #35
            Originally posted by ticovdlaan
            mag ik vragen wat het nut van phantoom voeding is?
            phantoom voeding of +48v is voor het voeden van condensator microfoons. zonder deze spanning werken deze microfoons niet
            A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

            Comment

            • vasco
              • Oct 2003
              • 2567

              #36
              En in sommige kunnen dus ook batterijen wanneer je geen phantoom hebt maar niet alle. En NesCio01, Rode werd al genoemd maar ook o.a. Sennheiser en Neumann (U87 is toevallig ook nog eens een studio mic) hebben er wel die ook op batterijen kunnen.

              Je kunt ook kijken naar een aparte phantoom voeding die je tussen de mic en de geluidskaart plaatst indien deze zelf geen phantoom voedng kan leveren overigens.

              Comment

              • NesCio01
                • May 2010
                • 1987

                #37
                oeps,

                D8 toch ff dat 'batterij mikes' electrets waren.

                scusi.

                grtz

                Nes
                Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

                Comment

                • ticovdlaan
                  • May 2012
                  • 28

                  #38
                  Originally posted by vasco
                  En in sommige kunnen dus ook batterijen wanneer je geen phantoom hebt maar niet alle. En NesCio01, Rode werd al genoemd maar ook o.a. Sennheiser en Neumann (U87 is toevallig ook nog eens een studio mic) hebben er wel die ook op batterijen kunnen.

                  Je kunt ook kijken naar een aparte phantoom voeding die je tussen de mic en de geluidskaart plaatst indien deze zelf geen phantoom voedng kan leveren overigens.
                  Oke dankjewel,

                  ik denk dat ik eerst nog even een microfoon gebruik die ik al heb, dan kan ik wel even vooruit, ook al is dat niet een hele goede mic (de phonic waar ik het eerder over had)
                  nogmaals hartelijk dank voor jullie hulp!

                  Comment

                  Working...