Presonus StudioLive 24.4.2 opname

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • knorrepot
    • Oct 2009
    • 234

Presonus StudioLive 24.4.2 opname

Hoihoi,

Ik ben hier aan het stoeien met de softwere van de Presonus 24.4.2 tafel. De visual studio live softwere heb ik draaien, maar.. met welke softwere kan ik, tijdens het optreden mijn 24 sporen ook opnemen, zodat ik deze op een later tijdstip weer kan afsprelen en met de tafel de droge mix kan afmixen?

Heeft iemand daar ervaring mee?

Alvast bedankt
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Je moet Capture gebruiken van presonus.
    Dit wordt met de mengtafel meegeleverd.
    En updates kun je na registreren van je hardware downloaden van de Presonus site bij "My Hardware"

Ik ben nu sinds nieuwjaar trotse bezitter van 2 Presonus16/4/2 tafels die ik samen gebruik.
    Met alle tevredenheid.

Je moet ook de control software installeren en de laaatste firmware. Werkt makkelijker voor het instellen van je channels en je GEQ op de outputs. Kun je downloaden op www.presonus.com
    Wel opletten dat je een firewire interface gebruikt met Texas Instruments (TI) chipset. Op macbook is dit standaard.

Volgende maand wordt Smaart ingebouwd in de controlsoftware van de Studiolive.
    Last edited by frederic; 08-05-12, 21:35.

Comment

• knorrepot
      • Oct 2009
      • 234

Originally posted by frederic
      Je moet Capture gebruiken van presonus.
      Dit wordt met de mengtafel meegeleverd.
      En updates kun je na registreren van je hardware downloaden van de Presonus site bij "My Hardware"

Ik ben nu sinds nieuwjaar trotse bezitter van 2 Presonus16/4/2 tafels die ik samen gebruik.
      Met alle tevredenheid.

Je moet ook de control software installeren en de laaatste firmware. Werkt makkelijker voor het instellen van je channels en je GEQ op de outputs. Kun je downloaden op www.presonus.com
      Wel opletten dat je een firewire interface gebruikt met Texas Instruments (TI) chipset. Op macbook is dit standaard.

Volgende maand wordt Smaart ingebouwd in de controlsoftware van de Studiolive.
      Dat smaart word ingebouwd, lijkt me erg makkelijk! Ik meende dat ik er wel de laatste update's op heb staan. Als ik dan straks thuis ben, zal ik eens kijken naar de software ;-)

Wat bedoel je dat je gebruik moet maken van een Texas Instruments chipset? De firewere die ik gebruik zit in mijn laptop.

Comment

• frederic
        • Jan 2006
        • 3511

Firewire audiointerfaces zijn zeer kieskeurig. In de handleiding van de mengtafel zit daar info over ivm de ondersteunde firewire chipsets.
        Als de firewire in de laptop zit, zal je moeten kijken bij hardwarebeheer of de firewire een TI chipset heeft. Zoniet zal je een firewire uitbreiding moeten kopen.

Comment

• knorrepot
          • Oct 2009
          • 234

Originally posted by frederic
          Firewire audiointerfaces zijn zeer kieskeurig. In de handleiding van de mengtafel zit daar info over ivm de ondersteunde firewire chipsets.
          Als de firewire in de laptop zit, zal je moeten kijken bij hardwarebeheer of de firewire een TI chipset heeft. Zoniet zal je een firewire uitbreiding moeten kopen.
          Maar momenteel werkt mijn interface via mini firewere in mijn laptop prima. Dus dan zou dat moeten werken..

Comment

Working...