aanschaf Audio interface

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • killer-bee
    • Jun 2006
    • 37

aanschaf Audio interface

Beste forum leden,

ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het aanschaffen van een nieuw audiointerface. Belangrijk is dat ik later stabiel kan uitbreiden naar een 24 of misschien wel meer.

ik zit tussen deze twee te twijfelen.
    1: Echo Audiofire 12
    2: MOTU.com - HD192 Overview

Ik weet van de prijs verschillen.
    maar kan me niet echt vinden waarom de verschillen zo groot zijn. ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen mocht er nog meer info nodig zijn dan geef ik dat graag.

Alvast bedankt Johan
    [FONT=Times New Roman][FONT='Times New Roman']Problemen met mijn ABN sent maar een privé bericht.[/FONT][/FONT]
  • sidefill
    • Sep 2009
    • 130

Het verschil in prijs/kwaliteit zit hoofdzakelijk bij de mic preamps en adat of niet.

Een tussen weg is er ook bijv de converters van focusride.

Ik zelf gebruik een 26 kanaals I/O Focusride Safire waarvan 8 preamps 8 line.
    En de rest Adat.

Gebruik je geen Adat, dan kun je deze modules vaak ook daisy chainen, zodat je het dubbele aan kanalen krijgt.

Wil je echt kwaliteit, is Apogee super.
    Professional Audio Production Workstation > Apogee Symphony System, Apogee Symphony 64 PCIe > Apogee Electronics

O ja, bij zwaar gebruik wel voor firewire gaan.
    (Wel ff opletten of je firewire kaart een texas instr chipset heeft, anders geeft het vaak problemen)

suc6
    Last edited by sidefill; 21-01-11, 13:19.

Comment

• killer-bee
      • Jun 2006
      • 37

sidefill,

Bedankt voor je antwoord. ik zelf was al een beetje verkocht aan de motu en dat gata hem ook worden. zodra hij binne is zal ik een post maken.

Apogee is zekker een mooi optie alleen ik gebruik geen mac.

Grtz
      [FONT=Times New Roman][FONT='Times New Roman']Problemen met mijn ABN sent maar een privé bericht.[/FONT][/FONT]

Comment

• BJD
        • Oct 2007
        • 771

Check deze ook eens: http://www.licht-geluid.nl/forum/rec...otu-hd192.html
        Er zijn kennelijk meerdere versies van de HD192.

Comment

Working...