Ddx 3216 als volume en eq controler voor cubase.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • T_Sound
    • Sep 2009
    • 267

Ddx 3216 als volume en eq controler voor cubase.

Hallo,

weet iemand of het mogelijk is om een behringer ddx3216 als volume en eq controler te laten gelden voor cubase?
    Bijv: kanaal 1: fader omhoog is volume in cubase omhoog, fader omlaag, volume van kanaal 1 in cubase lager. Dit hetzelfde voor de eq van cubase: low eq van behringer aanpassen, past deze ongeveer gelijk aan in cubase (op de mixer kanaal 1 en op cubase ook) en hetzelfde geld voor de andere eq freq's en alle andere kanalen van cubase (1 t/m 16 o.i.d.)

Hopelijk begrijpen jullie de vraag en kunnen jullie mij helpen.

Als het mogelijk is en jullie weten hoe, willen jullie dan ook even uitleggen hoe ik dit kan doen?

Groet T_Sound
    Geluidmixen, doe je met gevoel, maar meer met je gehoor!
  • showband
    • May 2001
    • 4516

als het goed is wel.

Dan moet je de midi uit verbinden met cubase en een mixermap aanmaken.
    Helaas heb ik met deze cubase versie en deze mixer zelf geen ervaring. Maar misschien is er op internet een preset map te downen?
    lekker belangrijk!

Comment

• T_Sound
      • Sep 2009
      • 267

Hier kijk ik zeker even naar, ik hoop inderdaad dat deze presets er zijn, anders zou ik zelf een script moeten schrijven.

Is er in cubase 3 eventueel een scriptwriter aanwezig om deze schripts te maken?

Als anderen nog oplossingen, tips hebben hoor ik het graag.

Gr, T_Sound

Comment

• T_Sound
        • Sep 2009
        • 267

Er wordt hier en daar gepraat over een ddx3216.xml file

iemad bekend met deze file of heeft iemand deze?

De behringer wordt via midi naar een terratec phase 26 usb gestuurd, en vanaf daar naar de pc. Moet ik hier nog andere drivers voor hebben dan alleen de bestaande terratec drivers?

Gr,
        T_Sound

Comment

Working...