Orban PC1100 PCI kaart

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GuntherM
    • Jan 2006
    • 163

Orban PC1100 PCI kaart

Hallo allen,

ik ga binnenkort een stream uitzenden en ben van plan de Orban PC1100 pci kaart te gaan gebruiken, ik zou er echter graag een peaklimiter (dominator II) en een exciter (Aphex 204) achter zetten. Kan ik met deze kaart het geluid routen naar deze? Ik vind er in de handleiding niets van terug, ik neem aan dat ik het gebruik van analoge toestellen wel kan vergeten. Heeft iemand van jullie deze kaart? En wat doe je om dit probleem op te lossen? Bedankt
    Last edited by GuntherM; 09-11-08, 15:58.
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Als je al zo een superkaart hebt, waarom ga je daar dan nog aan prutsen? Kan die kaart dat zelf niet? Te raden naar het prijskaartje denk ik wel dat die functie erin mag zitten.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• sparky
      • Apr 2002
      • 2104

O jee, voor radio-uitzendingen viel nog iets van een excuus te verzinnen voor dit soort sonische verkrachting. Maar voor een webstream zie ik het nut al helemaal niet. Ik bedoel: Je gaat muziek die prima is verneuken met een exciter? Is het nog niet erg genoeg dat je er codering op loslaat!? Vindt je dat mooi!?

Ieder zn ding natuurlijk.
      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Ook webstreams worden tegenwoordig goed geprocessed hoor! Meer en meer mensen beginnen dit als tweede radiotoestel te gebruiken dus mag de klank niet afschrikken. Als radioluisteraar zijn we verkracht geluid gewoon dus moet de webstream maar mee...
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• GuntherM
          • Jan 2006
          • 163

Originally posted by sparky
          O jee, voor radio-uitzendingen viel nog iets van een excuus te verzinnen voor dit soort sonische verkrachting. Maar voor een webstream zie ik het nut al helemaal niet. Ik bedoel: Je gaat muziek die prima is verneuken met een exciter? Is het nog niet erg genoeg dat je er codering op loslaat!? Vindt je dat mooi!?

Ieder zn ding natuurlijk.
          Hi Sparky,
          ik ben een beetje ontgoocheld, hoopte iets van de routing te lezen van die pc-kaart te lezen,helaas.
          Trouwens deze kaart is helemaal niet geschikt voor fm uitzendingen, het stokkemasker word helemaal niet gehaald.
          Anyway, ik had een beter antwoord van u verwacht.
          Last edited by GuntherM; 10-11-08, 07:33.

Comment

Working...