computer start telkens op met FCA202 interface van behringer.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mzw-zweers
    • Nov 2008
    • 1

computer start telkens op met FCA202 interface van behringer.

Wie heeft nog meer dit probleem?

Ik zal het uitleggen.
    Ik heb pas een nieuwe pc gekocht (AMD 2.6 ghz, 2x 1gb ddr2) omdat mijn home studio aan uitbreiding nodig was.
    Ik heb altijd gebruik gemaakt van de FCA202 op mijn oude pc.
    Dit is een firewire interface van behringer.
    Ik produceer mijn muziek met Ableton Live en vanaf het begin dat ik deze interface op mijn nieuwe pc gebruik is het waardeloos.
    Windows start steeds tijdens een opname sessie opnieuw op en ik krijg als fout melding dat windows zich opnieuw heeft opgestart na een fout.
    Ik zelf krijg sterk de indruk dat er iets is met de onboard firewire poort maar dat weet ik zelf ook niet. Ik heb zelf Windows XP draaien met Service pack 3.

Ik hoop op dit forum een oplossing te kunnen vinden, want na verschijdene keer gemaild te hebben met behringer heb ik nog geen oplossing voor mijn probleem.
  • V7 Productions

Misschien een maffe vraag op dit forum (ik ben nieuw hier),
    maar is het wel de legale versie van Ableton?
    Misschien zou je eens kunnen proberen om een PCI Firewire kaart van iemand te lenen en kijken of dat wel werkt.
    Service Pack 3 lost niets op...
    Die maakt alles alleen maar erger...
    Hele slechte zet van Microsoft geweest (maarja, echt goede doen ze al 5 jaar niet meer)

Comment

• JeroenVDV
      • Mar 2004
      • 963

Vrijwel zeker de onboard Firewire-chipset. Ga op zoek naar een Firewire-PCI-kaartje met bij voorkeur een Texas Instruments (TI) chipset!
      Creating shows beyond Imagination

Comment

Working...