Hallo allemaal,
Ik wil graag mijn Yamaha 01v met een EMU 1212 via adat aan mijn pc koppelen om multitrack recording mogelijk te maken. Maar daarbij wil ik graag mijn externe adda converter op mijn Yamaha aangesloten laten om alle 24 de kanalen te blijven gebruiken. Dit betekend natuurlijk vanzelf dat ik niet mijn adda converter kan gebruiken voor uitgangen, maar daar heb ik geen problemen mee.
Waar het probleem ontstaat is de clock synchronisatie. Als de adda converter geen adat in signaal krijgt werkt hij niet. Daarom had ik me bedacht om het volgende te doen:
De adat uitgang van mijn yamaha gaat naar de adat ingang van de pc,
de adat uitgang van de pc gaat naar de adat ingang van de adda converter,
De adat uitgang van de adda converter gaat naar de adat ingang van de Yamaha
Kan iemand mij vertellen of dit gaat werken??
Alvast bedankt.
Ik wil graag mijn Yamaha 01v met een EMU 1212 via adat aan mijn pc koppelen om multitrack recording mogelijk te maken. Maar daarbij wil ik graag mijn externe adda converter op mijn Yamaha aangesloten laten om alle 24 de kanalen te blijven gebruiken. Dit betekend natuurlijk vanzelf dat ik niet mijn adda converter kan gebruiken voor uitgangen, maar daar heb ik geen problemen mee.
Waar het probleem ontstaat is de clock synchronisatie. Als de adda converter geen adat in signaal krijgt werkt hij niet. Daarom had ik me bedacht om het volgende te doen:
De adat uitgang van mijn yamaha gaat naar de adat ingang van de pc,
de adat uitgang van de pc gaat naar de adat ingang van de adda converter,
De adat uitgang van de adda converter gaat naar de adat ingang van de Yamaha
Kan iemand mij vertellen of dit gaat werken??
Alvast bedankt.

Comment