Beste mensen, ik ben bezig een geluidsstudiotje op te zetten. En heb nu al wat spulletjes hier staan ( KRK V6II, Neumann TLM 103 met spin e.d.) en een computer voor opnemen (xp pro (sp2), quad core, nvidea 8800 gtx e.d, ook voor videobewerken). Ik ben nu bezig geweest met de mackie onyx1220 met onyx firewire kaart. Maar dit blijkt dus helemaal niet goed te gaan. Ik heb problemen met de WDM audio en ben uren lang met dit probleem wezen zeulen. En heb met mackie aan de telefoon gehangen en ben zelf bezig geweest op mackie forum. Mackie is goed in hardware, maar van software hebben ze nog geen kaas gegeten. Heeft iemand hier ook een onyx firewire? die dit probleem niet heeft? ik mag ook van de dealer het terug komen brengen en iets anders uitzoeken. nu heb ik bij feedback dit gezien.
Feedback Muziek -- Phonic Helixboard 24 FW MkII
Ik heb nog nooit meningen gehoord over phonic. heeft iemand ooit met phonic gewerkt? of kan iemand mij helpen met mijn mackie probleem??
Of welke mogelijkheden onder de 1000 euro kan ik nog meer overwegen? heb ongeveer 8 inputs nodig, maar later wel meer ivm ruimte)
Feedback Muziek -- Phonic Helixboard 24 FW MkII
Ik heb nog nooit meningen gehoord over phonic. heeft iemand ooit met phonic gewerkt? of kan iemand mij helpen met mijn mackie probleem??
Of welke mogelijkheden onder de 1000 euro kan ik nog meer overwegen? heb ongeveer 8 inputs nodig, maar later wel meer ivm ruimte)

Comment