Ik volg met veel belangstelling dit onderwerp , ik heb nog een oudere PC staan pentium 4 , en die zou ik kunnen ombouwen voor muziekopname, daar zit een plextor PX-716A DVD in die ik nog kan gebruiken,+een voeding van 300Watt , maar ik denk dat het moederbord wat voorbijgestreefd is, maar geen FireWire aansluiting , dus het moederbord dient vervangen te worden. wat zou je mij aanraden .
via verschillende opzoekingen kwam ik te weten dat er aangeraden wordt wordt er om een FireWire kaart te nemen , om de processor niet al te zwaar te belasten, presonus lijkt naar mijn bescheiden mening iets , die betaalbaar is met cubase LE erbij , de Firepod-24-Bit/96K en de firestudio H Speed met Cubase LE.
het is inderdaad wat ik dacht , een overaanbieding van apparaten , en wat programmas betreft , cubase contra Protools , het gaat er om welke van de twee het meest te bieden heeft , en gebruiksvriendelijk is voor audio en midi opname.
Zijn er nederlandse handleidingen te vinden voor Cubase & Protools ?
Ik volg verder Uw gerespecteerde meningen.
mvg
fred
via verschillende opzoekingen kwam ik te weten dat er aangeraden wordt wordt er om een FireWire kaart te nemen , om de processor niet al te zwaar te belasten, presonus lijkt naar mijn bescheiden mening iets , die betaalbaar is met cubase LE erbij , de Firepod-24-Bit/96K en de firestudio H Speed met Cubase LE.
het is inderdaad wat ik dacht , een overaanbieding van apparaten , en wat programmas betreft , cubase contra Protools , het gaat er om welke van de twee het meest te bieden heeft , en gebruiksvriendelijk is voor audio en midi opname.
Zijn er nederlandse handleidingen te vinden voor Cubase & Protools ?
Ik volg verder Uw gerespecteerde meningen.
mvg
fred

Comment