Digi 001

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TIMBER
    • Jun 2006
    • 1

Digi 001

Mensen ik sta op het punt om een Digi 001 van Digidesign met Protools LE 5.0 te kopen.... werk nu met een Terratec EWS88 MT met Cubase SX.... verstandig of..???? Bedoel kan ik veel vooruitgang verwachten of.....

p.s. doe weinig met MIDI en vooral audio recording en mixing..!!!
  • Bartje09
    • Jun 2006
    • 2

Ik ben ook op zoek naar iets om Elektrische instrumenten op te nemen via computer. Welke zijn kwalitatief goed en toch niet te duur ? (-+1000€).

Alvast bedankt
    Bart

Comment

• Bartje09
      • Jun 2006
      • 2

Ik heb wat gesurfd op internet en ik ben nog tot andere merken en modellen gekomen. Weet er iemand welke eventueel slecht en welke goed zijn ?
      Ik zou graag onder de 1000€ blijven. Ik ben ook vooral op zoek naar veel Analoge Ingangen..

emu 1820M
      Mbox 2
      Motu 828 mk II
      Behringer Ultragain Pro 8 Digital ADA8000
      B-CONTROL AUDIO BCA2000
      Focusrite Saffire

Alvast bedankt e
      Bart

Comment

• Ibvee
        • Nov 2002
        • 714

Die Mbox heeft maar een paar ingangen, en is samen met de emu een van de kleinere kaarten, de behringer ADA8000 is alleen een adat aparaat, en kan dus niet eens op je computer, de b-control is een afstandbediening voor je software, en de focusrite saffire is ook niet zo uitgebreid. Die Motu is een prachtobject, heeft hele mooie mogelijkheden en zeer veel tevreden gebruikers, maar heeft geloof ik maar iets van 10 ingangen. Kijk eens op www.motu.com www.m-audio.com en www.rme-audio.com dat zijn 3 fabrikanten die erg mooie aparaten maken. Al hun producten staan op hun sites, met de beschrijvingen erbij, en bij m-audio ook de prijzen, dus dan kan je iets leuks uitkiezen.
        De groeten => Micha

Comment

Working...