configuratie setup studio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • martijn verkerk
    • Nov 2005
    • 300

configuratie setup studio

heb een studio projectje voor een klant die een briljant musicus is maar geen tech.

nu zit ik met het volgende kan een hele mooie configuratie bedenken(doel hier mee op routing en setups) maar daar moet je wel know how voor hebben .
    zijn er nog ideeen voor een makkelijke configuratie die flexibel is maar simpel te begrijpen..

EQ:
    mac G5 quad 16Gig intern, 1 terra HD
    1x motu traveller
    1x yamaha O1v96
    1x akai mpc 4000
    1x yamaha motiv module
    1x roland phantom keyboard
    1x avalon vt 737
    1x dbx 120A
    2x genelec 8050A

motu en O1v kunnen via adat met 8x8/4x4 communiceren
    audio software is voor logic pro met waves plugins gekozen.

laat eens weten wie hier een makkelijke simpele maar flexibele configuratie voor weet!!
  • Ibvee
    • Nov 2002
    • 714

Jah, hoewel ik de spullen niet allemaal ken kan ik ook wel iets verzinnen, voor mezelf, voor m´n ouders, of voor de muzikant om de hoek. Maar wat wil ie ermee gaan doen? Een heel bandje, alleen maar alle partijen zelf inspelen, alle mogelijke midi-samples processen op 1000 verschillende manieren, midi in de computer, midi alleen in de motiv enz. wat wil ie precies gaan doen met de dbx, en wil je die avalon voor of na het tracken?
    De groeten => Micha

Comment

• martijn verkerk
      • Nov 2005
      • 300

ze willen er pre productie mee doen :
      vocals , sequencing, enz
      dus opnames zullen 1 voor 1 gebeuren (geen dubbele partijen tegelijkertijd opnemen)
      opnames zullen later verder bewerkt worden in prof studio.
      ook mogelijkheid om via het net partijen te versturen, op andere locatie bewerken en dan weer in project toevoegen..

Comment

Working...