conversie T-DIF naar adat

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • giserke
    • Nov 2003
    • 456

conversie T-DIF naar adat

Waarmee zou je het best 3x 8 tascam SPDIF converteren naar 3 x 8 adat toshlink?
  • Wim Siebelink
    • Jul 2001
    • 51

3x Tascam IF-TAD of 3x Soundscape SS8IO-2 of Otari UFC24 of Otari FS-96
    (als het maar tijdelijk is kun je het gewoon huren) anders op eBay zoeken naar de Tascam of Soundscape oplossing

Comment

• berolios
      • Sep 2005
      • 1538

Kijk, weer even iets ouds uit de sloot trekken zie ik. Het is de juiste vraag, alleen niet het antwoord waarop ik gehoopt had.

Recentelijk heb ik een Protools setje gekocht alsook een HD-24. Ook heb ik nog wat oude live-opnamen op DA-88 tape staan (16 kanalen geloof ik, 2 a 3 uur aan materiaal), die ik erg graag op mijn HD zou willen hebben, zonder weer eerst naar analoog over te gaan. Twee mogelijkheden hiervoor, voor zover ik het zie en op mijn situatie van toepassing:

[1] Van DA-88 (TDIF) naar ADAT en dan vanuit de HD-24 naar mijn Mac
      [2] Direct van DA-88 (TDIF) naar een HD (ik weet toevallig dat een Motu 2408 beide formaten ondersteunt)

Aangezien dit maar een eenmalig issue is, zie ik het niet zo zitten hier speciaal spullen voor te gaan aanschaffen; dus is mijn vraag dan ook: weet er misschien iemand een plek of persoon in, om en rond Brabant waar ik de benodigde spullen (of andere spullen die de klus kunnen klaren) zou kunnen vinden (huren), of die dit materiaal misschien voor mij zou kunnen overzetten? Ik wil er ook best wat voor betalen.

Muchos Gracias!
      Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• ikweetvannix
        • Oct 2006
        • 66

Je zoekt zoiets als een RME ADI-8 DD... Ik zal eens rondvragen
        "Speakons in je oren..."

Comment

• berolios
          • Sep 2005
          • 1538

Gracias! ..
          Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• ikweetvannix
            • Oct 2006
            • 66

Originally posted by berolios
            Gracias! ..
            Je hebt mail...
            "Speakons in je oren..."

Comment

Working...