Goed alternatief gezocht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bsmit
    • Jan 2005
    • 14

Goed alternatief gezocht

He muziekers,

Ik ben op zoek naar een nieuw programma op digitaal op te nemen. Ik heb tot nu toe Adobe Audio Audition gebruikt en was er tevreden over maar moet nu iets anders hebben.

voordeel van Adobe AA was dat ie tussentijd heb opgenomen bestand opslaat dus bij een eventuele crash je niet je uur opname kwijt bent.

Wie weer een goed alternatief...en niet al te duur

THX!
  • whiteman
    • Oct 2005
    • 3

emagic logic

Comment

• Strat
      • Feb 2005
      • 125

Linkje:

O ja, autosave kunnen ze allemaal wel.

Comment

• Mathijs
        Moderator
        • Aug 2002
        • 1353

citaat:emagic logic
        Logic is zeker aan te raden. Eenigste nadeel is, is dat het tegenwordig alleen nog maar voor de Mac te krijgen is.

Andere erg goede opties zijn Cubase of een protools set.
        De M-box is tegenwordig erg goedkoop.
        Uiteraard is dit wel afhankelijk van wat voor hardware je nodig hebt.

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

Wat gaat precies de toepassing van die software worden?
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• giserke
            • Nov 2003
            • 456

ik gebruik tegenwoordig Cakewalk Sonar. Zeer goed en stabiel.

Comment

• showband
              • May 2001
              • 4516

Hoef je maar twee sporen op te nemen en te editten? In dat geval hoef je echt niet zo een hevig meersporenprogramma aan te schaffen.

Een beetje knippen en plakken kun je ook in cooledit of GetItOnCd.

Als je mixen met veel flarden wil doen dan is Acid of gewoon een software sampler soms makkelijker.

Als je meer wil kun je voor een prikkie een cubasis pakketje kopen wat totaal stabiel is. (veel audiodevices krijg je het zelfs bij cadeau) Ga je functies missen dan kun je altijd met reductie upgraden.

Investeer liever klein en goed. En ga daar intensief mee werken dan dat je voor grote paketten gaat. Dan verdrink je in de mogelijkheden die je niet nodig hebt bij het zoeken naar dat knopje wat je wel wil.

Ik heb nog steeds geen enkele behoefte aan pro tools of mac computers.
              audiosample livedemo die in cubase-5 is uitgemixt op een pentium 3:
              lekker belangrijk!

Comment

• dokter dB
                • Nov 2003
                • 1535

niemand nog geen wavelab genoemd?
                knoppen en waarden :)

Comment

Working...