Behringer BCA-2000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lampz
    • Jul 2005
    • 1

Behringer BCA-2000

Ik heb een probleem met mijn Behringer BCA-2000. Ik heb het apparaat op mijn notebook aangesloten, en op zich werkt 'ie okee, ware het niet dat als ik bijv. in Mediaplayer (maar ook in elk ander programma) iets afspeel, hij er na 20-40 sec. mee ophoudt. Als ik dan weer opnieuw het nummer start (op dezelfde of een andere plek) doet hij het weer voor dezelfde tijd. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast vriendelijk bedankt!
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Behringer heeft geen goeie software voor zijn ( haar apparatuur ) !!
    Ik heb dit meermaals ondervonden bij mijzelf en collega's die deze app . gebruiken !!
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Ik heb er geen problemen mee, heb je de laatste driver van hun site gehaald?
      Ik gebruik hem voor 8 sporen opname met de ADA8000 maar dat maakt voor de driver niks uit lijkt mij.

Comment

• M-tech
        • Jan 2009
        • 1

Bca 2000

De BCA werk perfect, probleem is alleen dat je best een krachtige laptop of pc nodig hebt.

Sluit zoveelmogelijk programmas af die je niet nodig hebt op dat moment.
        Ook die op de achtergrond draaien.

Download Asio4All en de laaste firmware van de BCA 2000 en hij werkt perfect.
        Last edited by moderator; 06-01-09, 10:34.

Comment

• DJ Antoon
          • May 2005
          • 1681

Originally posted by M-tech
          Download Asio4All en de laaste firmware van de BCA 2000 en hij werkt perfect.
          Misschien was er ruim 3 jaar geleden, nog wel een probleem.

Comment

• SoundOfSilence
            • Mar 2007
            • 766

't is vast de tijd van het jaar, maar oude topic's oprakelen lijkt in de mode
            It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• Peter Holman
              • Apr 2009
              • 1

Bca2000

Als de BCA2000 op een laptop problemen geeft probeer dan eens om de draadloze internetverbingding uit te schakelen. Dit kan meestal heel eenvoudig met een schakelaar op de voorzijde van je laptop.

Bij mij was dit de oplossing.

Groeten, Peter.

Comment

Working...