De enige oplossing met dat budget die ik zie is een esi esp1010 en behringer ub1222fx-pro wat nieuw rond de 400-500 kost... met wat geluk vind je het tweedehands.
Ik spreek me echter niet uit over de kwaliteit.
Ter informatie, die protools waarover gesproken werd werkt enkel op win98 en mac. Ik raad je die kristal aan.
@sparky: Wat giserke zegt lijkt me gedeeltelijk juist, ik denk dat je beter resultaat krijgt als je apart opneemt met goedkoop materiaal dan wanneer je ineens naar 2-sporen mixt met een iets beter mengpaneel (zeker rekening houdend met het feit dat jou mackie al boven zijn budget ligt)
Het is echter wel zo dat een dure geluidskaart geen nut heeft als je er een slechte mic-pre voor zet.
Ik spreek me echter niet uit over de kwaliteit.
Ter informatie, die protools waarover gesproken werd werkt enkel op win98 en mac. Ik raad je die kristal aan.
@sparky: Wat giserke zegt lijkt me gedeeltelijk juist, ik denk dat je beter resultaat krijgt als je apart opneemt met goedkoop materiaal dan wanneer je ineens naar 2-sporen mixt met een iets beter mengpaneel (zeker rekening houdend met het feit dat jou mackie al boven zijn budget ligt)
Het is echter wel zo dat een dure geluidskaart geen nut heeft als je er een slechte mic-pre voor zet.





Comment