Opstarten Roland VS2400 Cd

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • thaike2
    • Jun 2004
    • 44

Opstarten Roland VS2400 Cd

Kan iemand mij helpen ?
    Na stroomonderbrekking tijden opslag van data , zoek de VS 2400 CD nu na het heropstarten naar de laatst opgeslagen data , maar door die stroomonderbreking is die weg , (was nog niet eerder opgeslagen)
    nu krijg ik alleen een scherm met een blauw balkje die de vooruitgang aantoond van het zoeken naar de laatste data ,maar die blijft gewoon doorzoeken , zonder dat er vooruitgang is......is er ergens een opstartprocedure om te starten in fabrieks instelling ,ik kan nu de roland in belgie niet bereiken , maar misschien is er iemand onder U die ergens een oplossing weet ?
    mvg
    Thaike2
  • giserke
    • Nov 2003
    • 456

Is er nergens geen reset knop te vinden om de originele fabrieksinstellingen in te laden?
    Roland kennende is die altijd aanwezig.

Comment

• thaike2
      • Jun 2004
      • 44

Hallo Giserke

Misschien wel, maar ik weet niet welke , zal proberen maandag de Roland te bereiken ,in de handleiding is hierover niks te vinden.
      mvg
      Thaike 2

Comment

• thaike2
        • Jun 2004
        • 44

Probleem opgelost , met de technische dienst van Roland in Belgie ,is dit probleem opgelost , door bijstand via de telefoonlijn alles netjes kunnen uitvoeren , en binnen enkele minuten was het probleem opgelost door Bart.

Nogmaals ervaren dat Roland een enorme goede sevice heefd , en dat je altijd op een heel vriendelijke manier word behandeld.

Dank U wel Roland Belgie
        Thaike 2

Comment

• giserke
          • Nov 2003
          • 456

wet heb je moeten doen?

Comment

Working...