minimal specs pc

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Vraagje aan Ibvee: Hoeveel studioos hebben een stabiel systeem en hoeveel daarvan draaien met zo'n hobbybob-ik weet-het-beter-dan-Bill-Gates-versie van XP?
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Ibvee
      • Nov 2002
      • 714

hehehe, ik heb nooit gezegd dat mac geen betere oplossing was ... Maar als je toch windows wil gaan draaien (waar ik vanuit ga omdat ie het over een gewone pc heeft), en je laat mensen die iets van computers weten (ik bedoel mensen die ECHT iets van computers weten) dit eitje oplossen, denk ik dat het iig beter is dan xp met alle rotzooi, omdat het vaak ook de rotzooi is die het m doet. Aan de andere kant moet ik zeggen dat gewone xp home editie het nog verbazingwekkend netjes doet als je er zo min mogelijk aanpassingen aan doet.
      De groeten => Micha

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

Zoals Wiegel over de gekozen burgemeester zei: "Het is een oplossing voor een niet bestaand probleem!!!" Sterker nog: Is die persoon die "ECHT iets van computers weet" altijd bij aeolian in de buurt om hem te helpen als zijn systeem instabiel wordt -midden in opname wellicht!!!!???-door al dat gehak erin!!!???

XP is een stabiel operating systeem gebruikt in vele studioos!!! Kijk liever naar Hardware en instellingen voor een soepel systeem.
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Ibvee
          • Nov 2002
          • 714

Ik moet je gelijk geven.
          De groeten => Micha

Comment

Working...