Ik heb een belangrijke MD die onderbreekt steeds tijdens afspelen om na een paar seconden weer door te gaan met afspelen. Ik mis hierdoor kleine stukjes geluid. Op te lossen? MD naar de knoppen?
Minidisc probleem
Collapse
X
-
Even je md loopwerk schoon laten maken...Anders vervangen of een nieuwe kopenOlaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW** -
Als de onderbreking steeds op dezelfde plek is, MD-tje naar de knoppen, (sommige Sony types hebben hier nogal last van, weet type zo niet, maar het zijn die zilvergrijze die bij mij regelmatig problemen geven.
Onderbreking steeds op andere plaats, inderdaad loopwerk etc. . .Comment
-
en bij mij nietcitaat:Geplaatst door Strat
Als de onderbreking steeds op dezelfde plek is, MD-tje naar de knoppen, (sommige Sony types hebben hier nogal last van, weet type zo niet, maar het zijn die zilvergrijze die bij mij regelmatig problemen geven.
Onderbreking steeds op andere plaats, inderdaad loopwerk etc. . .
vooral copietjes maken , ZEER belangrijk [^]
Gaat steeds uitstekend [^]
Mocht er iets mis zijn bij het loopwerk , nou dan is het iets anders !
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
Ik ben naar RAF gegaan en de disk op verschillende spelers gedraaid, storing altijd op dezelfde plek. Volgens de verkoper is het probleem bij de opname ontstaan, een probleem met de datastroom (bitrate, A/D converter etc.). Niets meer aan te doen zei hij, ook MD app. niet meer te repareren. Ik heb ook nog een Sharp portable geleend, en daar loopt ie ineens een stuk beter, ook nog wel met storingen, maar veel minder en nog wel reparabel met een geluidseditor. Ik kreeg een 2e disk opgenomen met dezelfde portable (Sony MZR 700, een gele...) en die had weer dezelfde haperingen bij afspelen. Dus lijkt of RAF gelijk heeft. Toch vreemd dat de data er blijkbaar wel opstaat, maar met de meeste niet is af te spelen.xqzzComment
-
Ik denk dat hij beter afspeeld op "portable" MD spelers omdat deze een x aantal seconde 'anti shock' ingebouwd hebben,zodoende krijg je het geluid met wat vertraging te horen, waardoor jou storing misschien net wat beter afspeeld.....Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment

Comment