Zijn er mensen hier, die bij cd spelers ook wel eens last hebben van de kopieer beveiliging? Dus dat als er een kopieer beveiliging is mee gegeven op de cd, dat de speler deze dan dus niet leest...Tot dus ver heb ik het meegemaakt met cd's van uitgever BMG en EMI...Natuurlijk praat ik over legale cd's...Mocht je er ervaring mee hebben, vermeld dan ook even merk en type cd speler...Ik heb het probleempje met een Marantz PMD331 speler...
kopieer beveiliging
Collapse
X
-
kopieer beveiliging
Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Labels: None -
Op het net is ergens een tool te vinden en die checkt met welke kopieerbeveiliging de cd is uitgerust. Het nadeel van pro-spelers. Doe de cd in een jb-systems of iets anders van dezelfde orde en dan heb je dat probleem niet. Is de copieerbeveiligingschip die erin zit. Heb dit ook met mijn DAT van Sony.... digitaal kopiëren weliswaar... Misschien moet je de cd's dan terugbrengen wegens niet speelbaar of ze rippen naar je Carmen. Trouwens ben je daar tevreden over? Hoor van diverse Belgische stations die Carmen draaien dat ze toch niet zo tevreden zijn wat stabiliteit betreft... radiohost zou beter zijn (of Dalet / Zenon).
Wat velen niet weten dat er ook een Linux radiobroadcastprogramma is en dat is gratis (via Google open source) maar moet op een linuxmachine draaien. Gezien ik met Linux en Unixservers werk kan je wel stellen dat die nooit crashen...en dat kan je van Bill Gates niet echt zeggen.B9240Comment
-
Dalet stabiel??? Moehahahhaacitaat:Geplaatst door dj_webbie
Hoor van diverse Belgische stations die Carmen draaien dat ze toch niet zo tevreden zijn wat stabiliteit betreft... radiohost zou beter zijn (of Dalet / Zenon).
Dalet wordt dan wel door veel stations gebruikt hier in België (VRT en die van de VUM en nog enkelen) maar stabiel is het echt niet te noemen. Ook erg veel probs met het laden van persoonlijke settings. Dat duurt eeeuuuwweeen!
If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
Geheel met AXS eens. Als er een programma is wat niet stabiel is is het wel Dalet.
Stabielste programma wat ik ken is Costar. Maar dat is een gehele andere discussie.
Back op topic:
Heb het ook in een Maranz PMD331 gehad. Verbazingwekkent werkte de streep met de filtstift perfect.Comment
-
Dat werkt meestal niet, want over de SPDIF wordt een no-copy bit meegestuurd. Bij pro-apparatuur en computers kun je dit bit meestal uitzetten, maar het is toch van de zotte dat je niet eens een kopie voor eigen gebruik kunt maken.
Ik heb zelf problemen gehad met een DVD-speler van JVC, XNV33 dacht ik.U x I = Boem.Comment
-
Tja..de teksten doet ie dan weer goed...Ik heb persoonlijk ook nog geen problemen gehad met de kopieer beveiliging...andere wel..na wat ik hoor...En het probleem daarvan is dat het 'doelgroep' programma's zijn en dat sort muziek nog niet in Carmen staat..Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment

Comment