lexicon core geluidskaart

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • van bliebhoven
    • Jan 2004
    • 25

lexicon core geluidskaart

deze heb ik al een tijdje, maar is helaas niet meer te gebruiken voor windows 2000/xp of os 10
    daar sta je dan met je goeie humeur, en een (dure) goedklinkende geluidskaart
    weet hier iemand of hier nog iets aan gedaan kan worden, zo nee, zijn er hier mischien dan nog liefhebbers voor?
  • Mathijs
    Moderator
    • Aug 2002
    • 1353

Er kan niks aan gedaan worden. Lexicon maakt geen drivers er voor. Je zou ze kunnen smeken voor drivers, of anders nog os9 gebruiken.

Comment

• SpaceyDeeJ
      • Sep 2001
      • 876

Hoi,

welke kaart heb je van van Lexicon ? Ik heb een Lexicon Isa kaart met brakeout box,heb nog wel drivers liggen...
      cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• dokter dB
        • Nov 2003
        • 1535

Die drivers is bekend inderdaad, gaat niet meer komen schijnt, wegens lexicons stoppen van het produkt...
        Wel een mooie kaart trouwens!
        Kijk eens op wat forums, misschien heeft een of andere nerd inmiddels zelf een driver gemaakt...
        knoppen en waarden :)

Comment

• Mark-LED
          • May 2004
          • 822

Geef mij een typenummer van die kaart en wat meer informatie zoals bustype enzo en ik zal kijken wat ik voor je kan doen

Comment

• kokkie
            • Nov 2003
            • 1166

Is het niet op te lossen door de compabiliteit in te stellen op win95?
            Zo heb ik wel een paar programma's onder XP lopen.

Gaat als volgt: rechtermuisklik, kies eigenschappen en dan tabblad compabiliteit. Vink hier het hokje met win95 aan en klik ok.
            Hierna het programma installeren.

Ik heb het alleen voor software gebruikt, dus ik weet niet of het ook kan als er hardware in het spel is, maar volgens mij de moeite waard om te proberen.
            Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• giserke
              • Nov 2003
              • 456

Het eenvouwdigste is werken met een dual boot, als je echt die kaart nog wil gebruiken. Gewoon win98 naast xp installeren.

Comment

• van bliebhoven
                • Jan 2004
                • 25

het is allemaal niet zo makkelijk als het lijkt, want je wil natuurlijk ook de nieuwere programma,s draaien en die werken weer niet meer op 98.
                maar dat type nummer, dat zal ik eens opzoeken

Comment

• Mark-LED
                  • May 2004
                  • 822

Ik heb een mailtje van je gehad van bliebhoven, maar deze heb je verstuurd via j&h, en als ik wil replyen dan bestaat je mail adres niet, ik krijg 2x een mailtje terug van xs4all van dat je mail niet bestaat. Maar je mag me de handleiding wel sturen, dan zal ik kijken wat ik kan doen

Comment

• studiomoderator
                    • Sep 2003
                    • 16

Een werkend mail adres is wel wat we van alle deelnemers vragen.
                    Slot door mod, je kunt je profiel zelf editen...
                    Recording moderator J&H Licht en Geluid

Comment

Working...