Hallo,
Ik wil graag mijn klassieke zangles (zang en piano in kamer van 4x6) opnemen om de voortgang bij te houden. Dit ga ik met een portable MD-recorder doen. Die heb ik, maar nu nog een goede mic. Iemand een idee? Omnidirectioneel? Boundary? Electret? Frequentiebereik moet wel gaan tot 18.000 Hz ivm boventonen. En ik ga dus niet in de mic staan zingen, ik moet hem gewoon ergens kunnen neerzetten
Mijn budget is niet zo erg groot (in het kader van eerst maar eens uitproberen...) zo rond de EUR 70 max.
Zou heel erg geholpen zijn met jullie advies, want ik wil liever niet eerst een expert op dit gebied hoeven worden
Groeten, Bremme
Ik wil graag mijn klassieke zangles (zang en piano in kamer van 4x6) opnemen om de voortgang bij te houden. Dit ga ik met een portable MD-recorder doen. Die heb ik, maar nu nog een goede mic. Iemand een idee? Omnidirectioneel? Boundary? Electret? Frequentiebereik moet wel gaan tot 18.000 Hz ivm boventonen. En ik ga dus niet in de mic staan zingen, ik moet hem gewoon ergens kunnen neerzetten
Mijn budget is niet zo erg groot (in het kader van eerst maar eens uitproberen...) zo rond de EUR 70 max.Zou heel erg geholpen zijn met jullie advies, want ik wil liever niet eerst een expert op dit gebied hoeven worden

Groeten, Bremme

Comment