Ik heb een probleem met het afluisteren van mijn opgenomen tracks. Het volgende: Ik werk met een Mackie 8 bus tafel en schrijf alles weg in cubase. Ik doe dit via mijn direct outs van de tafel (post fader) Verder heb ik 2 Layla Echo kaarten 8 in 8 uit, 16 sporen dus. Wanneer ik nu mijn opname wil afluisteren/afmixen selecteer ik op de Mackie mijn tape return inputs, maar wanneer ik deze afluister wordt het binnenkomende signaal weer via mijn direct outs opgepakt, weer teruggezonden naar mijn kaart/cubase en zo ook weer terug naar mijn tafel, een lus dus. Ik kan mijn direct outs helaas niet onderbreken d.m.v. een knop o.i.d. Mijn vraag is nu wat kan ik hier aan doen??
Nu kan ik tijdens afluisteren wel steeds de inputgains van de Laylakaarten dichtzetten of de direct outs er steeds uithalen, maar tijdens opname moet dit steeds teruggezet worden. Dit is dus erg omslachtig tijdens een opname sessie. Wie kan mij helpen met dit probleem
Nu kan ik tijdens afluisteren wel steeds de inputgains van de Laylakaarten dichtzetten of de direct outs er steeds uithalen, maar tijdens opname moet dit steeds teruggezet worden. Dit is dus erg omslachtig tijdens een opname sessie. Wie kan mij helpen met dit probleem

Blij dat ik heb kunnen helpen.
Comment