De nieuwe 3FM studio ......................

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • denkomieken
    • Jan 2004
    • 111

bedankt om me te helpen. Ik wist het al van die mic preamp, eq enz maar wist het merk niet meer . Zijn dit naar jullie forumleden goede teostellen of is laat ons zeggen tc-electronics beter?[:I]
    ik zeg altijd--> geen klank zonder drank

Comment

• wappie
      • Apr 2003
      • 8

De Symetrix processoren zijn de beste in hun segment. Niet echt geschikt voor een drive-in, maar voor broadcast perfect.
      De studio is sinds deze foto's nog veel aan gedaan. Tot op heden wordt er aan gewerkt. De bekabeling in de CAR is inderdaad wat rommelig maar dat zijn rest punten en deze worden nog opgepakt. Het verschil met de commerciele omroepen is dat er daar met andere budgetten wordt gewerkt en 3FM had een vrij nieuwe studio in het audiocentrum.

Comment

• mbottens
        • Feb 2004
        • 743

Een kameraad van mij (producer moatie) werkt bij Yorin fm als producer/technicus en die vertelde mij na het zien van deze foto's dat zelfs de DJ's van 3FM de studio van Yorin FM fijner vonden werken. Dit was vooral te danken aan die mixer bij 3FM waar veel te veel kanalen op zitten, maar er waren nog een paar andere puntjes.

Zo zie je maar weer hoe groener het gras bij de buren is des te minder ben je tevreden met wat je zelf hebt.

Ik kan over die studio maar 1 ding zeggen: Wat een hoop geweldig leuk speelgoed en ik had niet het idee dat er zoveel processing aanwezig is in de radio studio (ik wil wel ruilen van studio)

Groeten Martin
        Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

Working...