SSL Studio TinPanAlley
Collapse
X
-
-
dan nog de basstraps beetje aanpassen dat er een 1037 in past
de sub (de mackie hrs-150) kan nog net mee dan denk ik
(hij doet toch nu al alles daveren, dus meer moet/kan da ni zijn)Comment
-
als je weet dat de nieuwprijs 10 jaar geleden 600.000 $ was valt de prijs nog wel mee
crating, shipping, taxes, btw .... reken maar 5000€ erbij ...
grtz,
wimComment
-
en dan afwerken op Mackie-monitoren/?? zou r s een stel HD-1's bijzetten..
de reden dat iedereen trouwens die ns-10's gebruikt heeft niks met de klank van het ding te maken, maar alles met het feit dat de TV-studioos er ooit mee uitgerust waren, en dat kwam omdat ze magnetisch afgeschermd waren, en dus de TVmonitoren niet beïnvoeden
je mag mn HD-2en wel s een weekje gebruiken, anders...Comment
-
-
ik heb bij de persoon die deze SSL verkoopt al heel wat onderdelen gekocht en hij is ok. de tafel is voor zover ik weet 100% in orde en maximaal uitgebreid met surround joysticks, talkback panel, patch en veel spares
grtz,
wimComment
-
Hoeveel remote mic preamps zou hij hebben?Comment
-
het heeft wel degelijk met de klank te maken! Ns10's an sich klinken alles behalve fantastisch, maar wanneer je ze boven op je meterbrug van je mengtafel zet, zorgen de early reflections ervoor dat je sound ineens wel klopt. Overigens zijn ns10's tegenwoordig niet meer geschikt om op te mixen voor de nieuwe stijlen muziek waar toch veel meer bastonen in verwerkt ziten!en dan afwerken op Mackie-monitoren/?? zou r s een stel HD-1's bijzetten..
de reden dat iedereen trouwens die ns-10's gebruikt heeft niks met de klank van het ding te maken, maar alles met het feit dat de TV-studioos er ooit mee uitgerust waren, en dat kwam omdat ze magnetisch afgeschermd waren, en dus de TVmonitoren niet beïnvoeden
je mag mn HD-2en wel s een weekje gebruiken, anders...Comment
-
hoi frederic,
voor zover ik weet (volgens de laatste mail) verkoopt Woody zijn SSL met 24 preamps.
ik denk niet dat hij er nog andere heeft (die heb ik al opgekocht)
hier is zijn laatste lijst :
[FONT=Times New Roman]1.[/FONT] 6 Full bay console 80 Mono and 16 stereo channels
[FONT=Times New Roman]2. [/FONT]1 extra Hub router w/ 17 Hardrives
[FONT=Times New Roman]3. [/FONT]2 ea 12 ch Mic Pre's
[FONT=Times New Roman]4. [/FONT]2 ea. MO Drives
[FONT=Times New Roman]5. [/FONT]1 ea Extabite Drives
[FONT=Times New Roman]6. [/FONT]1 Fully Loaded Analog RIO
[FONT=Times New Roman]7. [/FONT]3 ea. I/O Panels w/ Elco Connectors and MDR Cables
[FONT=Times New Roman]8. [/FONT]3 ea AES I/O Panels
[FONT=Times New Roman]9. [/FONT]20 Bit Crate Ver 3.0 Software
[FONT=Times New Roman]10.[/FONT] 8 ea 8 ch I/O Elco Cable set Breatouts w/ XLR Connectors
[FONT=Times New Roman]11. 2 ea. Relay's[/FONT]
[FONT=Times New Roman]12. Complete 60 plus ft I/O Cables Wired w/ XLR Breakout Banels on Both ends (60 ch IN and 36 ch Out)[/FONT]
[FONT=Times New Roman]13.[/FONT] Extra RGB Monitor
[FONT=Times New Roman]14.[/FONT] 2 Extra Faders
[FONT=Times New Roman]15.[/FONT] 3 Ea. Long MDR Control Cables
[FONT=Times New Roman]16. Lots of Blue network and Red Highway cables[/FONT]
grtz,
wimLast edited by moderator; 30-11-07, 09:39.Comment
-
harde schijven zijn voor de Disktrack
een ingebouwd multitrack harddisk recording systeem
er is ook nog visiontrack
dit is een non-linear video editing HD systeem
grtz,