citaat:Geplaatst door Guus
Toch een mooie tijd met die sets.
Ik gebruikte de kantelfrequenties 190 Hz (W-bin en MID) en 1900 Hz (Mid en Hoorn 1 of 2 inch). Ook nog een bullet? dan die op 8000Hz crossen.
Succes
citaat:Geplaatst door Barthezz80
ja precies, dan zijn wij het in ieder geval eens!
wat gaven ze eigenlijk aan als crossover-frequentie voor mid/hoog??
grt.
Bart
citaat:Geplaatst door Contour
Volgens mij gaf SA zelf 200Hz aan als scheidingsfrequentie, dan gebruik je de W-bins ook in het gebied waar ze veel rendement hebben.
MVG Contour
Volgens mij gaf SA zelf 200Hz aan als scheidingsfrequentie, dan gebruik je de W-bins ook in het gebied waar ze veel rendement hebben.
MVG Contour

wat gaven ze eigenlijk aan als crossover-frequentie voor mid/hoog??
grt.
Bart
Ik gebruikte de kantelfrequenties 190 Hz (W-bin en MID) en 1900 Hz (Mid en Hoorn 1 of 2 inch). Ook nog een bullet? dan die op 8000Hz crossen.
Succes

ja dat die kantelfrequentie van de bass/mid (ongeveer) rond de 200hz ligt dat wordt nu toch wel door de meerderheid bevestigd op 1 na dan die 118hz zegt, dus jij zegt dat 190hz de perfecte crossover-frequentie is!ik ga het is uitvoerig testen!

maar die 1900 hz als crossover-frequentie voor m'n mid/hoog dat gaat m'n tweetertje denk ik niet leuk vinden, dan kan ik weer alvast diafragma's gaan bestellen!
ik gebruik geen bullets, want die tweeter gaat al tot 20.000hz, vind ik hoog zat!

])

Comment