Geluid Efteling zomer avonden

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

citaat:Geplaatst door R. den Ridder

of beter lezen fritstech...die 01V staat in de regie, net als de hog.......
    Fritstech heeft half gelijk...er staat idd geen hog in het theaterrestaurant ! Daar gebruikt met een Zero88 Fatfrog...In de Theaterzaal staat een Hog1000, een degelijk regiehok moet nog gemaakt worden... Men heeft ook nog een Roland digitale tafel...
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Mag dit onderwerp verder gaan over het geluid op de zomeravonden? of moeten we de verschillende medewerkers verder helpen met het aanwijzen van de aanwezige gear
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• MB Audiosystems
        • Aug 2004
        • 26

Pas geleden een show gedaan bij de vijver met 2x EAW 850 per kant. Het is daar verplicht inprikken in een delaysysteem met 2x s-200. Wordt je niet echt vrolijk van. Maar goed er zat een knop op de delay dus kwam uiteindelijk wel goed[}].

Nadeel van de vijverlocatie is dat je best ver moet voor het publiek bereikt wordt en het mag uiteraard niet te hard. Bij 85dbA hoorde ik al klachten. Kan uiteraard aan de muziek liggen maar is niet superveel.

Comment

• Janpa
          • Mar 2004
          • 70

Het blijkt dat de collegas van Bourgonje ook wel eens een forumpje lezen. Tijdens mijn bezoek van zaterdag j.l. ( wilde de d'n Eddy weer eens zien) zag ik dat aan de linker kant een paar kasjes geplaatst waren. maar des al niet te min was het sprankelend hoog na ongeveer 20 mtr verdwenen. Iets anders hoorde ik op het pudium bij de vijver wat er stond weet ik niet maar daar hoorde je op de brug nog een goed geluid.
          problemen zijn er niet. Dit zijn uitdagingen.

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

fred bourgonje heet hier gewoon fredje. dus hij is wel betrokken.

http://www.licht-geluid.nl/forum/pop...isplay&id=1160

Comment

• fredje
              • Jul 2002
              • 30

Ja soms "hang" ik hier wel eens rond, erg leuk.

Ik heb de Efteling-geschiedenis van de zonneweide even nagevraagd;
              Op alle "zomeravonden" leverden wij een vaste lichtset voor het bewuste zonneweide-podium. Daarnaast hebben we hier ook enkele malen geluid geplaatst voor diverse optredende artiesten en bands.
              Dit was dan een Floodlight-systeem met enkele extra kastjes voor de zijkant.
              Ook werd de geluidsverzorging vaak volledig gedaan door de geboekte band zelf, waarbij de diverse gast-acts weer inprikten. De band kon dan evt.gebruik maken van de vaste Wirlwind kabel/stagblock/spinner die van de regie naar het podium liep.

Op de genoemde 28e augustus is de podiumset geleverd door een brabantse collega die pas in de middag geboekt was t.b.v. Belgisch orkest waarvan de vaste ploeg net een ongeluk had gehad, en niet kwam opdagen. Was dus even paniek bij de bandleden, maar dit hebben onze collega's bij mijn weten keurig opgelost.

Groet,

Fred.

Comment

• maikelpal
                • Nov 2003
                • 61

Hoi ik heb hier wat foto's van de band van gogh die op 21-08 speelde in de efteling

mvg Maikel

Comment

• kokkie
                  • Nov 2003
                  • 1166

Gelukkig staan de foto's in het geluidsforum, want die kleurencombi's en gebrek aan frontlicht wil ik het liever niet over hebben.
                  Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

Working...