welke compressor/gate

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lifesound
    • Apr 2003
    • 1052

als ik de reacties zo eens doorlees ....
    Weer veel commentaar over de behringer compressors, en veel lof over de BSS'sen.
    Wel, vergelijk een composer maar eens GOED met een BSS opal compressor. Zal ik wel een Behringertje in mijn rack steken, want die opal's doen echt wel afbreuk aan de rest van de BSS-reeks.

Goede, veel gebruikte, live compressors:
    BSS dpr-402, dpr-404
    dbx 160A, 1066
    JBL-UREI LA-, LA-12
    Focusrite Compounder

Comment

• cobi
      • Aug 2002
      • 1083

citaat:Geplaatst door lifesound

als ik de reacties zo eens doorlees ....
      Weer veel commentaar over de behringer compressors, en veel lof over de BSS'sen.
      Wel, vergelijk een composer maar eens GOED met een BSS opal compressor. Zal ik wel een Behringertje in mijn rack steken, want die opal's doen echt wel afbreuk aan de rest van de BSS-reeks.

Goede, veel gebruikte, live compressors:
      BSS dpr-402, dpr-404
      dbx 160A, 1066
      JBL-UREI LA-, LA-12
      Focusrite Compounder

Die Opals wordt je idd niet vrolijk van.

Ik blijf bij die DBX-en. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Die Urei bakken zijn ook te gek, maar die worden toch niet meer gemaakt? En behoorlijk aan de prijs.
      Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• Jeroen
        • Aug 2000
        • 1021

citaat:Geplaatst door meyerfreak

euhm jeroen.. het spijt me hoor maar zo te horen heb je nooit een 'tehringer' comp/lim onder je dikke lip geschoven gekregen. ik werk elke dag met dbx en BSS dpr 404 etc. maar als je kijkt naar prijs/pret verhoudingen is behringer echt ok.....
        Zou kunnen, maar misschien heb ik dusdanig veel van die meuk voorbij zien komen dat ik het niet meer onder mijn "dikke lip" WIL geschoven krijgen,... daar ooit aan gedacht?

Voor de poen doet ie wat ie kan, maar bss vs behringer is hetzelfde als appels met ramen vergelijken.
        Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

Working...