ik heb laatst 2 w-bin kasten gekocht maar zonder speaker er hoort een 18 inch speaker in ik zoek er 2 vanaf 800 wrms en niet boven de 200 euro is dit redelijk ????[8D]
prijs van 18 inch speakers
Collapse
X
-
bij een bepaald ontwerp hoort een bepaalde speaker. je kan niet zomaar eventjes een willekeurige 18" speaker in die wbins duwen. Zo kan je ze stuk spelen, of het gaat niet klinken.
je zal wat meer gegevens te weten moeten komen over die wbins. En welke woofer er altijd heeft ingezeten.
mvg
ronnyniet zagen, gewoon doen! -
-
je zegt het zelf: EX. BTW. Dat wil zeggen dat je er zo'n 300 euri voor kunt dokken en das nog steeds meer dan 200 euri...citaat:Geplaatst door Contour
Een 18Sound 18LW-1400 kun je momenteel al krijgen voor 250 euro ex BTW en dan heb je een monster van een 18" driver!
MVG ContourLange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...Comment
-
Waarom zoek je speakers vanaf 800Wrms? Dat beperkt je keus nogal en voor 200 euro per luidspreker heb je vrijwel geen keus. Of je nu een 700 Wrms of een 1000 Wrms speaker hebt, dat zegt helemaal niet zoveel.citaat:er hoort een 18 inch speaker in ik zoek er 2 vanaf 800 wrms en niet boven de 200 euro is dit redelijk ????
Voor rond de 200 euro zit je met de 18 inchers nog in de budgetklasse. Je zou opzoek kunnen gaan naar een tweedehands speaker anders is het niet redelijk te noemen [8D].
Kun je ook nog wat meer informatie kwijt over de kasten?
Mvg JohanComment
-
En vermeld ook even de kast en hoorn afmetingen, wellicht dat niet iedere speaker past. Waarschijnlijk moet de speaker een erg stevige aandrijving hebben, en dat is meteen een dure speaker.
Kijk dus toch maar even bij tweedehands
Succes
JackPowered by AudioMadness....Comment
-
Blijf van emin. afcitaat:Geplaatst door LuPuS
Misschien de Kappa18 of sigmapro18 van Eminence ligt net binnen je budget (excl. btw)
er zijn betere , weliswaar in een iets grotere prijsklasse
B&C 18 TBX 40 ( beuken doe die speaker )
ikke sissie
Fulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment

Comment