EV Eliminator / Gladiator

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djruud
    • Aug 2004
    • 4

manne, ik heb zelf een paar subkasten gemaakt met een paar gwne topkasten eraan , je moet eens zoeken naar chirofeesten brecht , kijk een hoe het volk tekeer gaat , dit had ik echt niet verwacht ; maar ik ben de dj niet hoor , ik was er wel , kem je dat gevoel als je die bonken in je buik voelt?
    oooh zalig doen ze het
    ps--> versterkerkasten ofzo nodig? mailme: ruud_van_aperen@hotmail.com

Comment

• Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

Die set die je wou kopen heb ik je aangeboden voor een weggeefprijs en jij vindt het te duur ?? De versterker TP1500 van Master kost nieuw 1786,19 advies verkoop
      Ik heb je die set voor 1500 inclusief 2 baskasten 15LW700 en 2 topjes 12G125 en CP25 met bekabeling en verstelbare tussenpijpen.

En ik heb je niet voorgeschoteld dat die basjes 600 kosten om ze bij te laten maken 15LW700 kost advies verkoop 210,53 en een kast bouwen kost echt geen 400 euro hoor.

Maar goed het is goed dat je lekker rond snuffelt om te vergelijken.

Wat die EV set betreft het is je eigen keuze maar heb ze ook gehoort en voor de prijs vindt ik het toch tegenvallen ik vindt het schel klinken en te weinig laag ( voor een 18" )of het klinkt te schel OMDAT je weinig laag hebt. Ik geloof dat het ook een soort bandpass principe is ( Kan het ook verkeerd hebben ) Kun je niet vergelijken met basreflex Meestal worden ze fullrange verkocht ( met 1 versterker ) maar om het beter te laten klinken moet je het aktief aansturen.

Ik hoop alleen dat je iets koopt waar je wel achterstaat Dus goed zoeken en kijken naar de prijzen want je praat nu ook over iets wat 2X zo duur is ( maar wel nieuw )

Comment

• Overdrive
        • Feb 2002
        • 717

citaat:Nadelen:
        algemene ziekte van de ev (ook eleminator): let op voor het tweetertje!!
        Hmm das raar, wij hebben het alleen nog maar voor elkaar kunnen krijgen de LF driver eruit te fikken van 250's. Sx300's ook wel eens (zelfde driver als eliminator DH2010) een hoog eruit gehad maar niet vaker dan een laag ofzo. Iedereen die met sx300 werkt kan je vertellen dat dit echt beesten van speakers zijn die bijna niet stuk te krijgen. Tuurlijk heb je ook budget kastjes van hun maar vind niet dan je dan ineens heel EV over die kam kan strijken

Djruud:
        Heb je niet net een topic geplaatst over welke subkasten je moet bouwen omdat je alleen nog maar 2 toppen hebt?
        citaat:kem je dat gevoel als je die bonken in je buik voelt?
        Jij refereerd naar 'baskasten'?
        citaats--> versterkerkasten ofzo nodig? mailme:....

Comment

Working...