Ik heb hier zelfs nog een Crest 3500S liggen.. Zit in elkaar als een tank (gewicht ook navenant) en geeft licht als een kerstboom :-)
weer defecte behringer 1500
Collapse
X
-
Puur in principe zou alles wat men gaat kopen moeten werken, ongeacht de prijs. Dat het ene produkt betere resultaten geeft dan het andere zou het logische gevolg moeten zijn van de prijs. Ook dit is niet altijd waar.
Doch hetgeen men ziet in zowat elk forum :"Goedkoop = Duurkoop" is dikwijls meer dan de waarheid. Ik heb enkele jaren geleden dit ook eens moeten ondervinden met een Behringer aankoop. Geen defect, maar ondermaatse pretatie...of gewoonweg een miskoop.
Mijn punt is dat je maar krijgt wat je koopt; wil je een mengtafel met bv. "Midas prestaties" moet je geen Behringer of Etek kopen. Hiermee wil ik niet zeggen dat Behringer zowieso slecht is, maar dat er produkten zijn die betere kwaliteit en vooral sevice geven staat voor mijn idee buiten kijf.Comment
-
citaat:Geplaatst door Staaf
Dus, nogmaals ik wil hier niet behringer in het algemeen afzeiken, doch wil nogmaals benadrukken dat er toch ergens iets schort, vooral dan de eindcontrole van hun producten ( en dat hoeft toch zoveel meer niet te kosten).
Al met al kun je in mijn ogen beter gewoon een iets duurder apparaat kopen. Een kapot apparaat betekend als snel onkosten in de vorm van verzendkosten, huur van vervangend materiaal en eigen uren. Ook staat het best wel lullig tegenover de opdrachtgever als er halverwege de avond alweer een versterker uitstap of een kanaal van mengtafel mee ophoud.Spelingvouten onder voorbehout...Comment
-
citaat:Geplaatst door dokter dB
citaat:Geplaatst door **************
(je moet er natuurlijk niet mee gaan smijten etc, maar dt leek me logisch..Spelingvouten onder voorbehout...Comment
Comment