Ervaring met RAM-BUX 2.8, 3.4, 5.0

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • major tom
    • May 2004
    • 108

Ervaring met RAM-BUX 2.8, 3.4, 5.0

Wie o wie heeft ervaring met de RAM BUx versterkers en hoe bevallen deze, weleens storingen?

Graag jullie reakties!

vast Bedankt
  • Daan Hoffmans
    • Aug 2000
    • 1225

gebruik inmiddels 2 jaar de BUX 3.4 van RAM. Echt beesten van versterkers, kunnen met gemak de hele avond op volle kracht werken, zonder buitensporig warm te worden.
    <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Lazy
      • Sep 2003
      • 294

Dat zijn echte toppertjes.... Alleen jammer dat het niet bepaald licht gewicht versterkertjes zijn als je 3 van die gevallen in een rack hebt zitten..

Comment

• theo
        • Nov 2001
        • 503

wij gebruiken versterkerracks met bux 1.4 2.0 3.4.
        Komt een bak vermogen uit en kunnen moeiteloos op 2ohm de hele avond ploffen zonder warm te worden.
        Heb er ook eens een digam versterker op gehoord maar was meer onder de indruk van de rams.

Comment

• Kingafric
          • Sep 2003
          • 33

Ik heb in mijn verhuur enkel racks steken met bux-en 1.0, 2.0 en 3.4. verder heb ik ook nog enkele losse 1.4, 1.6 en 5.0. Ben er degelijk tevreden over.. ze kunnen een zwaar avondje met gemak af. En ze blijven zuiver klinken als je ze in de clippign jaagt.

Verder heb ik nog enkele DQL(de lichtgewicht reeks) Ook best tevreden over..

Ram is zekers aant te raden.. alléé het gewicht van de buxen valt wat tegen.; maarja als je wat extra budget vind ga je voor de DQL reeks he.

edit door mod:
          meer info: http://www.ramaudio.com/main.htm

Comment

• xtof
            • May 2003
            • 19

ik heb ook Bux 2.0 en ik ben erg tevreden met dez versterkers.
            Ik heb mijn "sound system" geprobeerd met QSC MX3000 en AMcron MA2400 maar sinds ik heb BUX 2.0 vind ik dat ze harder gaan.
            Dampingsfactor ?
            Excuseer als ik foutje doet maar ik ben franstalig.

Comment

Working...