Kwaliteit van behringer MultiGate Pro

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • imported_dre
    • Sep 2002
    • 65

Kwaliteit van behringer MultiGate Pro

Is er iemand die deze soms gebruikt op een drum.
    Heb binnenkort een optreden waarbij een 4 kanaals
    gate gewenst is op de drum.

Grtz
  • Brom
    • May 2003
    • 38

Yep, heb dat verschillende keren moeten doen. Het apparaat doet wat het moet doen, is redelijk ok. Je moet wel opletten dat je hem niet te snel zet want dan gaat'ie hoorbaar tikken. Ook de frequentie keuze is niet zo nouwkeurig maar wel werkbaar als niets anders voorhanden is.

Greetz en suc6
    People who do not think are sleepwalking

Comment

• Gup
      • Apr 2004
      • 16

Je kan die dingen volgens mij ook als expander gebruiken dan tikken ze niet meer.

groeten
      Iemand iets uit de groentela?

Comment

• Brom
        • May 2003
        • 38

Nee, das de composer volgens mij, niet die multi-gate, maar zeker weten doe ik dat niet.
        People who do not think are sleepwalking

Comment

• Daan Hoffmans
          • Aug 2000
          • 1225

De Multigate XR4400 kan als expander functioneren. Hij werkt erg goed, zeker voor het geld wat je er voor neerlegt...

Mijn ervaring is dat je bij die multigates alleen de functie "auto" niet moet gebruiken. Dan stelt ie automatisch de realeasetijd in, en daar is ie niet zo goed in...
          <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• mbottens
            • Feb 2004
            • 743

Mijn ervaring met Behringer randapparatuur is dat het goed werkt, oftewel het apparaat doet wat hij moet doen. Alleen qua klank zijn er betere varianten. Die klank is bij een compressor belangrijk alleen bij gates volgens mij een stuk minder tot niet belangrijk (als het maar werkt). Mijn advies dus: Gewoon zo'n behringer kopen, vooral voor live waar het practische meer telt als klank.

Groeten Martin
            Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• sparky
              • Apr 2002
              • 2104

Het doet zijn werk, maar je moet de attack idd wel even een paar milisecondjes geven. Het apparaat is niet zo overzichtelijk en duidelijk uit te lezen als duurdere soortgenoten maar heeft wel alle features zoals de mogelijkheid tot het beluisteren van de gefilterde sidechain.
              Ook dit is weer een produkt met een prijs/kwaliteitverhouding waar je erg blij van mag worden.
              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• lifesound
                • Apr 2003
                • 1052

citaat:Geplaatst door Brom
                Je moet wel opletten dat je hem niet te snel zet want dan gaat'ie hoorbaar tikken.
                sjah, dat doet een opal van BSS dus ook .... de 404 van BSS dan weer niet [8D]
                Die gates van behringer vallen best wel mee.

Comment

• Triple S
                  • Sep 2000
                  • 808

Heb er ook zoeen in mijn rekje zitten, en hij doet gewoon wat hij moet doen (mits juist ingesteld natuurlijk).
                  Tuurlijk zijn er betere alternatieven, maar voor deze prijs kan er weinig tegenop.
                  Don\'t call me DJ!

Comment

• apenpoep
                    • Apr 2004
                    • 21

prima spul hoor!!! Ik vind 'm lekker voor 't drumstel. Ik heb een AutoQuad en een MultiGate. Werken vrijwel hetzelfde. Op de AutoQuad kan je alleen Key's(??) instellen, iemand ervaring mee? Ik heb geen idee waar het voor is. Ik gebruik alleen de Treshold en Release knop. Eigenlijk de enige knoppen die voor mij (tot nu toe dan!) handig blijken te zijn...
                    ------------------------------------------
                    Tja, there\'s no shit like monkey-doo...

Comment

• sparky
                      • Apr 2002
                      • 2104

key=sidechain

Wat een onsmakelijke nick heb jij zeg.
                      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• som
                        • Nov 2002
                        • 787

citaat:Geplaatst door apenpoep

prima spul hoor!!! Ik vind 'm lekker voor 't drumstel. Ik heb een AutoQuad en een MultiGate. Werken vrijwel hetzelfde. Op de AutoQuad kan je alleen Key's(??) instellen, iemand ervaring mee? Ik heb geen idee waar het voor is. Ik gebruik alleen de Treshold en Release knop. Eigenlijk de enige knoppen die voor mij (tot nu toe dan!) handig blijken te zijn...
                        kheb de autoquad ook gehad lekker ding,
                        met de key knoppen kan je de trigger frequentie enigsins aanpassen dan heb je minder last van opengaan van de gate door ander geluid.
                        dus als je bij de kick het triggermidhoog verminderd gaat ie minder snel los op het snare geluid.
                        Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• pico
                          • May 2004
                          • 15

Hallo, Ik heb ook zo'n multigate van Behringer.
                          Kan iemand mij vertellen wat een beetje gangbare instellingen zijn voor dit appararaat ? Ik wil deze gaan gebruiken voor 3 toms
                          en eventueel de kick. Of hebben jullie een ander idee voor de 4e gate ?

Comment

• Davy Gabriels
                            • Aug 2002
                            • 819

Multigate vind ik iets minder lekker klinken, ik gebruik de intelligate (2 kanaals), deze heeft minder snel last van tikken. En ik vind deze ook overzichtelijker want bij de multigate staan de knopjes zo kort bij elkaar. Is wel iets duurder omdat je 2 apparaten moet kopen maar ja, kost nog altijd niet veel.

Comment

• rolanddeg
                              • Nov 2004
                              • 337

hij doet als ie het moet doen, áls ie het doet... hij heeft mij helaas al enkele keren op kritieke momenten in de steek gelaten! maar voor het geld is het een prima ding, zolang je hem niet al te veel mishandeld.

Comment

Working...