Hallo allen,
Ik (peter)nieuw op dit formum maar onder de indruk van alle kennis die ik lees.
Ik werk op een basisschool en wij zijn op zoek naar een P.A. om de producties van de kinderen goed uit te versterken. Nu heb ik vroeger zelf in jongerencentra het geluid gedaan op een S.A. set. Dus vroeg de school me een goede set aan te schaffen. Helaas zie ik zelf door de bomen het bos niet meer (er is zoveel te koop...)Dus graag jullie hulp!
Dit zijn de wensen van de school;
Het budget is E 1500 maar daar moet dan alles voor.
Het moet door iedere juf/meester te bedienen zijn (simpel dus)
Het moet gebruikt kunnen worden in de gyme zaal (m.a.w. hoeveel Watt heb je dan nodig?)
Het doel is om presentaties, musicals (zang en muziek van cd) e.d. te versterken. En misschien zelf wel eens een disco.
Ook kabels, mics standaards etc. moeten worden aangeschaft.
Wie waagt zich aan een advies?
ALVAST BEDANKT
Ik (peter)nieuw op dit formum maar onder de indruk van alle kennis die ik lees.
Ik werk op een basisschool en wij zijn op zoek naar een P.A. om de producties van de kinderen goed uit te versterken. Nu heb ik vroeger zelf in jongerencentra het geluid gedaan op een S.A. set. Dus vroeg de school me een goede set aan te schaffen. Helaas zie ik zelf door de bomen het bos niet meer (er is zoveel te koop...)Dus graag jullie hulp!
Dit zijn de wensen van de school;
Het budget is E 1500 maar daar moet dan alles voor.
Het moet door iedere juf/meester te bedienen zijn (simpel dus)
Het moet gebruikt kunnen worden in de gyme zaal (m.a.w. hoeveel Watt heb je dan nodig?)
Het doel is om presentaties, musicals (zang en muziek van cd) e.d. te versterken. En misschien zelf wel eens een disco.
Ook kabels, mics standaards etc. moeten worden aangeschaft.
Wie waagt zich aan een advies?
ALVAST BEDANKT
Comment