Axys

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MUSCOM
    • Mar 2002
    • 62

Hallo, Wij van TMC verkopen DAS. daar zal ik niet verder op in gaan want anders krijg ik de moderator aan m'n broek.

Neem de moeite en kijk op www.dasaudio.com en kijk naar het DAS aero system.

4 mei as kan ik je nog plaatsen voor een luistermiddag in Amsterdam bij Iemke Roos (Importeur DAS)

Henk

Comment

• B-there
      • Oct 2002
      • 272

Hallo!

Wanneer worden er nu een keer wat zinnige dingen over het echte onderwerp van deze topic? Namelijk Axys Target..
      Wil namelijk ook wel eens wat gebruikservaringen horen.

En niet de hele tijd dat gedoe met off en on topic.
      Begin dan gewoon een nieuwe topic!

Grz

B
      <center>-------------------</center>

Comment

• ericmartha
        • Apr 2002
        • 14

citaat:Geplaatst door B-there

Hallo!

Wanneer worden er nu een keer wat zinnige dingen over het echte onderwerp van deze topic? Namelijk Axys Target..
        Wil namelijk ook wel eens wat gebruikservaringen horen.

En niet de hele tijd dat gedoe met off en on topic.
        Begin dan gewoon een nieuwe topic!

Grz

B
        Nou ik heb het een keer gehoord met Blöf in Goes en was onder indruk 8 toppen per kant gestackt op podium. Alleen in die tijd moest je wel een 3D tekening hebben van de zaal om een zaal dekking uit te rekenen via computer en dat kost veel tijd en geld (kijk naar de DCC techniek die ook in de Intellivox wordt gebruikt, en daar heb ik ook een paar keer mogen gebruiken)
        Ik weet niet of dat nu anders is er waren plannen om een eenvoudig voorkeuze menu te maken.

De vraag is waar wil je het voor gaan gebruiken als je regelmatig in Ahoy, Gelredome of Amsterdam Arena moet werken is het een goed alternatief anders zou ik zeggen kijk ook naar andere systemen.

Als je meer wil weten over mijn ervaring met Axys dan mail me maar.

Comment

• joe
          • Jan 2003
          • 446

Het nadeel lijkt me met de Axys Target als je de bundel omlaag gaat sturen door middel van delay gaat het aan de achterkant van de speakers ook naar beneden (laag/midlaag) dus wat je aan de voorkant doet gebeurt ook achter de speakers kan lastig zijn als je boven het podium gaat hangen, bij een normale "line array" zet je de speakers in (zeg maar) een banaan, hierdoor gaat de bundel achter de speakers omhoog (kan natuurlijk ook een nadeel zijn).
          Elke frequentie reageert anders op een delay tijd, ik ben benieuwd hoe ze dat hebben opgelost[?][?]
          Vooral het hoog is lastig te sturen
          Ik heb de speakers nog nooit gehoord en gezien en ben er erg benieuwd naar.
          Ik heb wel met die Intellivox gewerkt en was onder de indruk van het geluid uit zo'n zuiltje.
          Tja ze zijn goed bezig daar bij Axys[8D]

Mocht ik een gedachte fout maken mag ronbje me best wel verbeteren hoor

He Eric, of iemand anders, wat zijn jou ervaringen als je die alcons in een stevig concert gebruikt, werken die ribben drivers dan nog een beetje[?][?].

Comment

• ericmartha
            • Apr 2002
            • 14

citaat:Geplaatst door joe

Het nadeel lijkt me met de Axys Target als je de bundel omlaag gaat sturen door middel van delay gaat het aan de achterkant van de speakers ook naar beneden (laag/midlaag) dus wat je aan de voorkant doet gebeurt ook achter de speakers kan lastig zijn als je boven het podium gaat hangen, bij een normale "line array" zet je de speakers in (zeg maar) een banaan, hierdoor gaat de bundel achter de speakers omhoog (kan natuurlijk ook een nadeel zijn).
            Elke frequentie reageert anders op een delay tijd, ik ben benieuwd hoe ze dat hebben opgelost[?][?]
            Vooral het hoog is lastig te sturen
            Ik heb de speakers nog nooit gehoord en gezien en ben er erg benieuwd naar.
            Ik heb wel met die Intellivox gewerkt en was onder de indruk van het geluid uit zo'n zuiltje.
            Tja ze zijn goed bezig daar bij Axys[8D]

Mocht ik een gedachte fout maken mag ronbje me best wel verbeteren hoor

He Eric, of iemand anders, wat zijn jou ervaringen als je die alcons in een stevig concert gebruikt, werken die ribben drivers dan nog een beetje[?][?].
            He M, Ik heb het nog niet met een rock band gehoord maar ik denk dat het geen probleem moet zijn voor de ribben drivers.

Comment

Working...