silent disco

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • som
    • Nov 2002
    • 787

silent disco

omdat het jeugdcentrum tijdens de koniginneoptocht vorig jaar kritiek heeft gekregen op het volume is het (protest)thema dit jaar silent disco.
    hiervoor zoek ik een simpel systeem van 1 zender en circa 20 onvangers met hoofdtelefoons.

heeft iemand een idee waar ik zoiets kan huren?
    Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Hmm, infrarood is het goedkoopst, maar de kwaliteit is nogal brak, als dat geen probleem is zou ik zeker daarvoor gaan. Probeer het eens bij een AV-bedrijf bij jou in de buurt. Gebruik op een wagen wel minimaal 2 stralers!

Een andere optie die een kwalitatief veel beter resultaat geeft is een enkele UHF-zender met beltpacks en koptelefoons, da's een stuk duurder.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Rock On
      • Jan 2004
      • 250

Er is een bdrijfje dat al compleet verzorgde silent disco's organiseert, en als ik me niet vergis heet het ook silent disco. Zij hebben de zenders en koptelefoons om een disco voor een mannetje of 100. Het kan zeker de moeite waard zijn om daar ff naar te zoeken.
      Suc6
      "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• Rademakers
        • Jul 2003
        • 1281

citaat:en als ik me niet vergis heet het ook silent disco
        Klopt, ik ken iemand die voor de "Stille Disco" heeft gewerkt. Mocht je het zelf niet kunnen vinden, stuur dan maar een mailtje ofzo, dan stuur ik de gegevens op.
        Het zou natuutlijk ook kunnen dat er meerdere zijn, deze zit in ieder geval in Rotterdam.

Overigens is de "DJ" één van de pratende soort; Hij praat de plaatjes aan elkaar. En kan van 50 tot 5000 personen regelen.
        Normaal gesproken gebeurt het dansen binnen door hun opgestelde stand.

Mvg Johan

Comment

• som
          • Nov 2002
          • 787

een dj zelf is niet nodig
          alleen maar het zend/ontvangst gedeelte, vrij beperkt van opzet dus.
          het hele gebeuren zal ook niet langer dan 2 uurtjes duren,
          eerst maar eens zoeken in rotterdam
          Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• sparky
            • Apr 2002
            • 2104

In rotterdam kan ACS-Schaay Infraroodsystemen leveren en mischien ook Hulskamp wel.
            Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

Working...