HK AUDIO PROJECTOR

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • indy
    • Apr 2004
    • 2

HK AUDIO PROJECTOR

Beste mensen.
    Is er iemand die ervaring heeft met het Projector systeem van HK?
    Is ie vergelijkbaar met de LEM Poseidon?
    Bedankt vast voor jullie reacties

• mbottens
    • Feb 2004
    • 743

Nee ik heb hier geen ervaring mee.
    Maar ik heb wel goede ervaringen met de HK-Audio Actor set, dat is de set onder de Projector. Nu weet ik wel dat je die twee niet mag vergelijken (hoorn tegenover front loaded enz) maar ik heb er nooit klachten over gehoord en de versterkers die erin zitten presteren ook erg goed, nooit problemen mee. Ik denk dat dat ook wel zal gelden voor de projector. En de prijs vind ik van beide systemen gewoon netjes.

Samenvattend, ik weet niets over de klank van die set maar heb nooit klachten gehoord over de gebruikte versterkers van HK-Audio in de Actor set dus ik denk dat dit ook wel geld voor de Projector.

Ik ben ook wel benieuwd wat de ervaring met deze set is.

Groeten Martin
    Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

En voor de gene die hier en daar wat gemist hebben...Er komt ook nog een set, tussen Actor en Projector...18" laag...12+1" top...Decon genaamd...

Meer info op www.hkaudio.de
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• meyerfreak
        • Mar 2004
        • 142

Heb het 1 keertje gehoord bij een openluchtconcert.... vind het best een stoer setje en klinkt ECHT lekker voor HK... vind alleen dat het absoluut niet een long throw systeem is zoals ze beweren op hun website...maar goed kan natuurlijk ook komen omdat ik het tenslotte maar 1 keer heb mogen beluisteren.
        ART is the goal, engineering the tool to reach it!!

Comment

• bewap
          • Jun 2002
          • 239

Eventjes om de projector serie om, ik zat net even te kijken op de site van HK, en zag dat ze behoorlijk wat meer speakers maken zoals de VT serie. Nu even nieuwsgierig en eventjes kijken bij de specs en zag dat daar Precision Devices in zat.

Nu hoor ik regelmatig mensen zeggen dat HK een goed merk is om mee te beginnen. Maar als ik deze kasten zie (en vooral naar de specs) dan denk ik toch niet aan een instapmerk, en dan niet te spreken over de Line array. Ik weet niet hoe deze series klinken, ik heb alleen de Actor een aantal keren gehoord (klonk overigens netjes) maar het lijkt mij toch niet echt een instapmerk. Ook hebben ze overal netjes erbij gezet of ze het half space of full space hebben gemeten en dat zie je ook niet altijd op de folders erbij staan. Of zie ik het verkeerd?

Comment

• indy
            • Apr 2004
            • 2

Het lijkt erop dat HK met de Projector gewoon een systeem heeft ontwikkeld die het het op kan nemen tegen systemen als de Axys Source en dergelijke. Of sla ik de plank dan helemaal mis?
            Ik heb hem nog niet gehoord, dus ben zeer beniewd naar meer ervaringen van mensen op dit forum.
            Hey en bedankt voor jullie reacties tot zover!
            Vriendelijke groet,

De Indy

Comment

Working...