HK AUDIO PROJECTOR

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • indy
    • Apr 2004
    • 2

HK AUDIO PROJECTOR

Beste mensen.
    Is er iemand die ervaring heeft met het Projector systeem van HK?
    Is ie vergelijkbaar met de LEM Poseidon?
    Bedankt vast voor jullie reacties

• mbottens
    • Feb 2004
    • 743

Nee ik heb hier geen ervaring mee.
    Maar ik heb wel goede ervaringen met de HK-Audio Actor set, dat is de set onder de Projector. Nu weet ik wel dat je die twee niet mag vergelijken (hoorn tegenover front loaded enz) maar ik heb er nooit klachten over gehoord en de versterkers die erin zitten presteren ook erg goed, nooit problemen mee. Ik denk dat dat ook wel zal gelden voor de projector. En de prijs vind ik van beide systemen gewoon netjes.

Samenvattend, ik weet niets over de klank van die set maar heb nooit klachten gehoord over de gebruikte versterkers van HK-Audio in de Actor set dus ik denk dat dit ook wel geld voor de Projector.

Ik ben ook wel benieuwd wat de ervaring met deze set is.

Groeten Martin
    Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

En voor de gene die hier en daar wat gemist hebben...Er komt ook nog een set, tussen Actor en Projector...18" laag...12+1" top...Decon genaamd...

Meer info op www.hkaudio.de
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• meyerfreak
        • Mar 2004
        • 142

Heb het 1 keertje gehoord bij een openluchtconcert.... vind het best een stoer setje en klinkt ECHT lekker voor HK... vind alleen dat het absoluut niet een long throw systeem is zoals ze beweren op hun website...maar goed kan natuurlijk ook komen omdat ik het tenslotte maar 1 keer heb mogen beluisteren.
        ART is the goal, engineering the tool to reach it!!

Comment

• bewap
          • Jun 2002
          • 239