Krijgt SX300 een opvolger, de ZX5??

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Reemski
    • Dec 2001
    • 690

    #16
    Eventjes doorgaand op dit verhaal:
    Volgens de gegevens zit er in de SX300 een 1,5" driver. Bedoelen ze hiermee wel throat exit of ook voice coil? En als het de exit is, is de voice coil dan ook 2" of 3" o.i.d.?

    Comment

    • Overdrive
      • Feb 2002
      • 717

      #17
      Ik weet niet waar je dat vandaan haalt , maar in de sx300 zit een DH2010A drivertje met een voicecoil van 1.25" en een exit van 1".

      Comment

      • Reemski
        • Dec 2001
        • 690

        #18
        Hoe kwam ik daar ook alweer op.... Volgens mij zat ik dat net in de feedback folder te lezen, vandaar. Stond het daar verkeerd in.

        Comment

        • pascal
          • Jan 2003
          • 69

          #19
          "All new ND2, 2” voice coil, 1 “exit neodymium driver." Letterlijk uit de Zx5 brochure. Dus keurig weergegeven zoals het is.

          Comment

          • Overdrive
            • Feb 2002
            • 717

            #20
            "The Zx5 is a 15-inch, 2-way cabinet with the most elegant high-impact composite enclosure, featuring the newest generation of EV components: the all-new DXV3150, 500W, 15-inch woofer and the all-new 2-inch neodymium ND2 compression driver. The Zx5 is rated for 600 watts long-term power handling and is able of producing high SPLs whilst providing a very smooth frequency response. With two available cove......"
            Bron: Nieuwspagina Electro Voice

            Zou wat zijn als de brochure er ook nog eens om ging liegen

            Comment

            Working...