STK boxen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • od
    • Feb 2004
    • 138

STK boxen

heb gisteren op een opendeurdag boxen van STK horen spelen.
    2 x 15inch + 2" tweeter voor top kast + 2 x 18inch bass.
    heeft hier iemand ervaring mee? Volgens de verkoper worden ze veel
    in Nederland verkocht. Moet wel zeggen dat ze zeer zuiver klonken.
    diepe bas en schoon mid-high verdeling.
    laten jullie iets weten? Alvast bedankt.
  • Michael
    • Nov 2002
    • 643

Nou die verkoper ziet ze ook een beetje vliegen. STK speakers worden maar weinig tot niet verkocht hier in Nederland. ik weet dat in limburg de regenboog STK een tijdje heeft verkocht en de Conrad ze een tijdje lang heeft verkocht. of dat nu ook nog zo is weet ik niet maar ik ken toch heeeeeeeeel veel merken die beter verkopen dan STK. In het algemeen is het simpel een STK versterker klinkt goed en presteert redelijk maar wegens de slechte service (Conrad) en het feit dat er voor die prijzen betere alternatieven te vinden zijn is het nou geen echte aanrader. de speakers heb ik nog nooit in mijn leven gezien dus met dat vele verkoop moet je maar met een dikke zak zout nemen.

Comment

• Friso Stubbe
      • Feb 2004
      • 13

Conrad had vroeger STK versterkers, dan praat ik over een jaar of 3/4 geleden. STK boxen heb ik echter nooit gezien, noch in de gids, noch in de winkel terwijl ik er in die tijd regelmatig kwam. maar toen staarde ik mij ook nog blind op die raveland's...
      maar dat was vroeger, toen wasbenzine nog isbenzine was!

Comment

• nightline
        • Oct 2002
        • 1001

Aan STK is met name de service erg slecht, dit komt vooral omdat iedereen die het levert dit nooit lang doet. Men wil bij STK wel verkopen maar als er problemen zijn is er niemand thuis. Ik ben erg blij dat ik van die rommel af ben.[8D][8D]